Home / שירותי אינסטלציה / נהדר עבור DIY אינסטלציה ואינסטלטורים כאחד

נהדר עבור DIY אינסטלציה ואינסטלטורים כאחד

reddit

התנועה ב-Reddit עמוסה כמו הכביש המהיר של דרום סקרמנטו בשעות העומס! במאי 2022, הפורום המקוון מדד כ-1.7 מיליארד ביקורים, מה שהפך אותו לאחד האתרים המבוקרים ביותר, על פי סטטיסטה.

אז בעוד שאתרי שיתוף חברתי כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם אוספים את כל תשומת הלב, Reddit הופך למעצמה חברתית חמקנית. אבל מה זה Reddit? איך זה עובד? ולמה Reddit נהדר עבור עשה זאת בעצמך ואינסטלטורים כאחד?

מה זה Reddit?

Reddit הוא אתר שיתוף חברתי (משחק על "קרא את זה"). האתר בנוי סביב משתמשים, הידועים בשם Redditors, ששולחים טקסט, תמונות וסרטונים, עליהם יכולים אחרים להצביע. תוכן פופולרי עולה לפסגה, בעוד תוכן שמועדף מאבד בולטות. Reddit מחולקת גם לקהילות קטנות יותר הנקראות subreddits.

subreddit הוא לוח המוקדש לנושא מסוים. כל שרשור מתחיל ב-reddit.com/r, כגון reddit.com/r/plumbing. משם, אתה יכול לסנן את החיפוש שלך לנושאים ספציפיים ב-subreddit, כגון "עשה זאת בעצמך" או "בעיות בשירותים", כדי לראות פוסטים המתמקדים אך ורק בנושאי אינסטלציה אלה.

Reddit DIY אינסטלציה

מתעניין בצנרת Reddit? הנה כמה subreddits שאולי תרצה לבדוק!

אינסטלציה עשה זאת בעצמך

ב-subreddit זה, אנשי עשה זאת בעצמך ימצאו תשובות ופתרונות לכל מיני בעיות אינסטלציה, בדרך כלל עם תמונות ווידאו. ולפי Reddit, התשובות והפתרונות הטובים ביותר (אלה עם הכי הרבה הצבעות בעד) עולים לראש, כך שלא תצטרך לחפש רחוק כדי לקבל תשובות.

מבט חטוף ב-subreddit זה מציג תשובות לשאלות בנושא:

  • ייעוץ אינסטלציה לניקוז דולף
  • צנרת הצמדת בידה
  • צנרת בית ישן
  • צנרת אמבטיה סתומה
  • ועוד הרבה!

תשאלו אינסטלטור

ב-subreddit זה, אנשי עשה זאת בעצמך או סתם אלו שרוצים להיות בידע לפני שמתקשרים לאינסטלטור יכולים לקבל עצות וטיפים. ומכיוון שזה Reddit שבו שולטים תמונות וסרטונים, אתה יכול בקלות – ובאופן ויזואלי – למצוא תשובות לשאלות.

בנוסף, שאילת שאלות ב-Reddit מקבלת תגובות, מכיוון שמחקרים מראים שפוסטים עם כותרת עם שאלה מקבלים את מירב המשוב. למעשה, כותרת תגובה של Reddit ששואלת שאלה תניב כנראה פי שניים יותר הערות מאשר כותרת שמנוסחת כהצהרה.

שרברבים של Reddit

זהו חוט לאינסטלטורים, מאת אינסטלטורים. אם מישהו אחר יתקל בזה, היזהר. יש סיפורים על סיוטים של חרקים, ולרוב, בעיות צנרת בחדר מתים (המונח "מרק אנשים" עולה). בדוק זאת על אחריותך בלבד – והקפד להודות לאינסטלטורים שלך על העבודה שהם עושים!

עם זאת, זהו גם מקום מצוין לאינסטלטורים ללמוד אחד מהשני. שרברבים רבים מציבים אתגרים, ואחריהם שרברבים אחרים מציעים פתרונות. תן וקח על Reddit הוא מדהים.

פרסם את עסקי האינסטלציה או הכישורים שלך ב-Reddit

אם אתה עוסק בתחום האינסטלציה, אולי תחשוב על לזרוק מודעות על Reddit. זה "לא בואנו". Reddit עשויה לחסום אותך, או שתוחרטו למקום שבו אף אחד לא יראה אותך בכל מקרה. ההימור הטוב ביותר שלך הוא לענות על שאלות אינסטלציה של אנשים ואז לעשות חיבור רך לעסק שלך עם קישור. אם יש לך בלוג או סרטון בנושא, אתה בהחלט רוצה לקשר לזה כדי להגדיל את התנועה שלך.

למרות שאתה יכול גם להגביר את המודעות לעסק שלך ולתנועה לאתר שלך על ידי מענה לשאלות של אנשים, אתה יכול גם לשקול לפרסם שאלות ותשובות משלך. "פריצות לחיים" הם אחד החיפושים הפופולריים ביותר ב-Reddit, וניתן להפוך אותם בקלות לפוסטים הקשורים לאינסטלציה.

לדוגמה, הכותרת הפופולרית ביותר של Reddit היא "אם יש לך…" אז אתה יכול לכתוב משהו על מה לעשות "אם יש לך אסלה סתומה", וכן הלאה.

למד וגדל עם Reddit אינסטלציה

אנשים תלויים ב-Reddit כדי למצוא תוכן, אתרים ומשאבים חדשים, הדומים לתחומי העניין שלהם. ההצבעות העליונות של Reddit מאפשרות למשתמשים לסנן את התוכן שהם לא רוצים ולגלוש דרך עדכון אצור. זהו מקום מצוין עבור עשה זאת בעצמך ללכלך את הידיים שלהם (לפני שמלכלכים אותן יותר) ומקום מצוין לאינסטלטורים למכור את השירות שלהם (כאשר נעשה בצורה נכונה).

כמובן, לא כל בעיית אינסטלציה ניתנת לפתרון באמצעות Reddit. אם אתה באזור סקרמנטו ויש לך בעיית אינסטלציה למגורים או מסחריים, המקצוענים ב-Express Sewer & Drain יכולים לעזור. צרו קשר עוד היום!

Sp



שירותי אינסטלציה

התקשרו היום 03-372-7050

About theelman

Check Also

מהו ניקוז ראשי לביוב? מה שאתה צריך לדעת

ניקוז ראשי ביוב הם חלק בלתי נפרד ממערכת האינסטלציה המורכבת של סקרמנטו. ללא הניקוז והקווים …

דילוג לתוכן