Home / שירותי אינסטלציה / מהם היתרונות של התפוצצות צינור בסקרמנטו?

מהם היתרונות של התפוצצות צינור בסקרמנטו?

צינור טריק מתפוצץלפרוץ צינור בכוונה? למה בכלל שתעשה את זה?

ובכן, למי שלא מכיר נהלי אינסטלציה שונים, קל להבין מדוע אתה יכול להסתכל על דעה זו. עם זאת, עד כמה שזה נשמע מוזר, צינורות מתפוצצים היא למעשה שיטה יעילה מאוד לתיקון שלהם. בעיקרון, צינור מתפוצץ הוא הליך של תיקון צינורות, שאינו כולל חפירת תעלות.

בדיוק כפי שהשם שלו מרמז, מתקן הצינור שובר בכוונה את הצינור הקיים באמצעות כוח מופעל מכני. שברי הצינור המתקבלים נאלצים לתוך האדמה, ולאחר מכן נמשך צינור חדש כדי להחליף את המקורי.

כפי שאתם עשויים לדמיין, יש לא מעט יתרונות לשימוש בשיטה הספציפית הזו בעת תיקון צינור. לפני שניכנס ליתרונות של התפוצצות צינור בסקרמנטו, ברצוננו לעבור איתך בקצרה על הפרטים של ההליך.

כיצד פועלת התפוצצות צינור

כפי שציינו זה עתה, הצינור הישן נשבר, ואז הצינור החדש נמשך למקומו. איך פועלת התפוצצות הצינור היא שהקצה האחורי של ראש המתפרץ מחובר לצינור החדש, ואז הקדמי מחובר למוט משיכה. הצינור החדש והראש המתפרץ "מושגרים", ומוט המשיכה נמשך מבור הקבלה.

הכוח המשגר ​​את כלי התפרצות הצינור כדי לשבור את הצינור הישן מגיע ממוט המשיכה או מהכוח ההידראולי (תלוי במערכת המופעלת). כוח זה שובר את הצינור, ומרחיב זמנית את קוטרו. לאחר מכן, הראש המתפרץ נמשך דרך פסולת הצינור, יוצר חלל זמני, ומושך מאחוריו את הצינור החדש מבור ההחדרה.

כיצד_להעריך_את_עלות_הצנרת_התפוצצות_בסקרמנטו-2

חלק האף של הראש המתפרץ בדרך כלל קטן יותר בקוטר מהצינור הקיים. זאת על מנת לשמור על יישור ולוודא שה"פרץ" אחיד. כמו כן החלק התחתון של הראש המתפרץ גדול יותר מהקוטר הפנימי של הצינור הקיים, כך שהוא עשוי להישבר כראוי. הוא גם קצת יותר גדול מהקוטר החיצוני של הצינור החדש, על מנת להפחית את כמות החיכוך על הצינור החדש, ולספק מקום למיקום הצינור.

כמה זמן נמשך התהליך החדשני הזה? מאז שנות ה-70, פותח לראשונה בבריטניה, DJ Ryan & Sons הוחלף של רשת גז מברזל יצוק בקוטר קטן של 3 ו-4 אינץ'. מאוחר יותר נרשמה עליו פטנט בבריטניה ב-1981, ולאחר מכן בארה"ב ב-1986. בשל היתרונות העצומים שהציעה התפוצצות צינורות, הוא ראה פיצוץ במהלך 30 השנים האחרונות – שאומץ על ידי הגז, המים והביוב בצפון אמריקה. תעשיות.

פחות עתיר עבודה

ללא חפירה מעורבת, התפוצצות צינורות היא פחות אינטנסיבית – אף אחד לא צריך להפעיל מכונות גדולות כדי לחפור חבורה של אדמה. כמו כן, גם קבלנים לא ישברו את גבם תוך כדי עפר.

תהליך התפוצצות הצינור גורם פחות נזק לאתר

התפוצצות צינור גם גורמת פחות נזק לאזור שבו אתה עובד; אז יש פחות ניקוי ופחות תיקון נחוץ, לאחר תיקון הצינור. לאותה נקודה, ברצוננו גם להוסיף שהתפוצצות צנרת היא גם "ירוקה" יותר משיטות אחרות יותר קונבנציונליות לתיקון צנרת ביוב. טיפול בחומרים רעילים במהלך תהליך החפירה יכול להיות די נפוץ, ומכיוון שאין חפירה מעורבת עם התפוצצות צינור ביוב, זה לא נותן לחומרים האלה זמן להיכנס לאספקת המים או לכל מקום אחר על היבשה, לצורך העניין. .

תהליך התפוצצות הצינור הוא חסכוני

קצת קשור לכמה מהנקודות שציינו קודם לכן, התפוצצות צנרת הביוב תחסוך לך טונות של כסף, בסופו של דבר. תחשוב על זה: אתה תצטרך קומץ עובדים כדי לחפור את הבור (או זה, או שתצטרך מכונה גדולה שתעזור לך לטפל בו). אחרי שתסיים עם העבודה, תצטרך לנקות הכל, נכון? זה דורש להפגיז יותר בצק. בין מעצבי נוף, אדמה חדשה, דשא חדש, צמחים חדשים, פרחים חדשים וכו' וכו' וכו', אתה יכול לראות כמה מהר תהליך זה יכול לרוקן את הכיסים שלך.

כאשר אתה בוחר בשיטת התפוצצות הצינור, אתה צריך רק כמה עובדים כדי להשלים את העבודה; האתר שעליו אתה עובד עדיין יישאר ללא פגע.

תיקון_ביוב_לביוב ללא תעלות

שיטת התפוצצות הצינור בטוחה

בואו נודה בזה, החפירות לא ממש בטוחות. עובש ואסבסט הם אלמנטים לא בריאים שלעתים קרובות הופכים את ביתם למחתרת, וכשאתה חופר אותם, אתה כמובן פותח את עצמך בפני שורה שלמה של סיכונים בריאותיים. לכן, אם הקרקע לעולם לא נחפרה (כמו במקרה של התפוצצות צנרת ביוב), אינך מעמיד את עצמך בפני נזק.

הפרודוקטיביות גבוהה יותר עם שיטת התפוצצות הצינור

מכיוון שאינך מבלה כל כך הרבה זמן בחפירה עם התפוצצות צינור, וכל כך הרבה זמן בניקוי הבלגן שלך, אתה יכול להשקיע יותר זמן בביצוע העבודה האמיתית שצריכה להיעשות – לעשות אותה בצורה מדויקת ויעילה יותר. עם שיטות התפוצצות צינורות, ניתן לתקן עד 200 מ' של צינור ביום, תלוי כמובן בעבודה.

הגדל את כושר הזרימה של הצינור עם שיטת התפוצצות הצינור

דיברנו רבות על כך שפיצוץ צנרת טוב יותר לאיכות הסביבה, שזה בטוח יותר, פחות יקר וכו', אבל לא ממש הזכרנו את היתרונות לתפקוד הצינור הקיים עצמו. נו, טכנולוגיית התפוצצות צינור בהחלט מגדיל את יכולת הזרימה של הצינור על ידי התקנת צינור באותו גודל או גדול יותר.

שיטת התפוצצות הצינור מפחיתה התיישבות תעלות

עובדה גיאולוגית היא שתעלות שוככות לעתים קרובות – זה המצב אפילו בכמה מעבודות החפירה הטובות ביותר. כאשר שוחות שוקעות, גם המדרכה עושה זאת, מה שעלול להיות מכוער וגם לא נוח ללכת עליה. פרויקטי חפירה רבים מאפשרים התיישבות המדרכה לאורך זמן, לפני הריצוף הסופי, אך שלב נוסף זה בפרויקט בהחלט מגדיל את החשבון הכולל. וגם כאשר מתוקנים, זה פשוט הופך ליקר יותר. התיישבות תעלות סמוכה יכולה להיות מושפעת לרעה, שכן הקרקעות מסביב משתנות עם התעלה הנרדמת.

אחריות לכל החיים על טכנולוגיית התפוצצות צינור

רוב הקבלנים לתיקון צנרת יציעו אחריות לכל החיים על הצינורות שלהם. כמו כן, קבלני תיקון צנרת ישתמשו בצינורות איכותיים ללא תפרים, המבטלים את הפוטנציאל לחדירת שורשים וחיבורים רווחים. השיטות הטכנולוגיות חסרות התעלות של היום מסוגלות להציע ערבות לעבודה, כאשר כערבות דומה לפני שיטות כאלה, פשוט לא הייתה מוצדקת.

תהליך התפוצצות הצינור מעודד חדשנות טכנולוגית

מלבד כל היתרונות האחרים של התפוצצות צינורות, יש עוד יתרון אידיאולוגי נוסף של ההליך, וזה שהוא מעודד חידושים בהנדסה. חברות ולקוחות, שלוקחים חלק בצורות הטכנולוגיה העדכניות ביותר כדי להשלים משימה מסוימת, למעשה סוללים את הדרך לחדשנות נוספת.

ככל שחברות שונות ממשיכות להשתמש בהליכי התפוצצות צינורות, הן יגלו בקרוב דרכים לשפר את ההליך. ועם הזמן, ההליך עשוי להשתנות להליך אחר לגמרי, זה אפילו טוב יותר. כך מתרחשת התקדמות טכנולוגית, ובוודאי שלא, אם אנשים ימשיכו לחפור תעלות כדי לפתור את הבעיה, כאשר ניתן יהיה להשתמש בשיטות מתקדמות יותר.

אקספרס_ביוב__משאית_ניקוז

זקוק לפיצוץ צינורות בסקרמנטו?

ב-Express Sewer and Drain, אנחנו מומחים להתפוצצות צנרת כאן באזור סקרמנטו. אנו משתמשים בטכנולוגיה העדכנית ביותר בטכנולוגיית התפוצצות צינורות ללא תעלה, כך שתוכל לקבל את המרב עבור הכסף שלך עם חפירה מינימלית לבית או לנכס שלך בסקרמנטו. בין אם אתם זקוקים לבדיקת קווי הביוב שלכם או אם אתם זקוקים להחלפת צנרת או תיקון באזור סקרמנטו, פנו עוד היום לצוות האינסטלטורים המקצועיים שלנו. אנו נספק הצעת מחיר חינם כך שלא תצטרך לנחש את עלות התפוצצות הצינור שלך.

סקרמנטו ספיישל מתפוצצת צינור



שירותי אינסטלציה

התקשרו היום 03-372-7050

About theelman

Check Also

מהו ניקוז ראשי לביוב? מה שאתה צריך לדעת

ניקוז ראשי ביוב הם חלק בלתי נפרד ממערכת האינסטלציה המורכבת של סקרמנטו. ללא הניקוז והקווים …

דילוג לתוכן