Home / שירותי אינסטלציה / הידרו-Jetting נגד Snaking a Drain במחוז סקרמנטו

הידרו-Jetting נגד Snaking a Drain במחוז סקרמנטו

Hydro_jetting_vs_snaking_a_drain_in_Sacramento_County.jpg

מכיורים שעולים על גדותיהם ועד למים עומדים במקלחת שלך, ביוב סתום יכול להפוך במהירות לסיוט עבור בעלי בתים. שיטות עשה זאת בעצמך מציעות לעתים קרובות פתרונות כימיים או שימוש בבוכנה כדי להסיר שאריות הצטברות. עד שתראה את גוש השיער, הרפש והלכלוך שיוצא מהביוב, תרצה שהלכת לאינסטלטור מומחה במקום.

שרברבים מקצועיים עשויים להשתמש בכלי גדול ואינטנסיבי יותר כדי לנחש ניקוז סתום. עם זאת, במקרים חמורים יותר, זו לא בהכרח הגישה האידיאלית ביותר מכיוון שהיא עלולה לסכן את שלמות הצינור. במקום זאת, פנה אל Express Sewer & Drain לקבלת שיטות הזרקת הידרו יעילות שישמרו על הצינורות שלך נקיים מפסולת.

מה זה הידרו-ג'טינג?

Express Sewer & Drain מציע הזרקת הידרו כגישה הראשונה שלך לפינוי סתימות קו צינור. הזרקת הידרו יכולה לרוקן צינורות בגדלים שונים מבלי להסתכן בשיבוש או זרימה חוזרת. שיטה זו משתמשת בצינור של מים בלחץ גבוה המוכנס לצינור. חוזק המים מסייע בשחרור סתימות תוך ניקוי פנים הצינור, חידוש זרימת המים הרגילה דרך קו הביוב.

ישנן דרכים רבות שבהן הצינורות והניקוז שלך יכולים לפתח הצטברות. לניקוי ותיקון ניקוז, חיוני להשתמש בשיטה הטובה ביותר שתפנה את הבעיה ותספק פתרונות ארוכי טווח, בניגוד להסתמך על תיקוני עשה זאת בעצמך לטווח קצר כמו פיתול ניקוז.

מה זה נחש ניקוז?

שיטות עשה זאת בעצמך נמצאות בכל מקום. הם משווקים כפתרונות תקציביים וידידותיים למשתמש לבעיות ביתיות רגילות ומספקים פתרון מהיר עבורך ועבור משפחתך. אבל הבעיה עם פתרונות עשה זאת בעצמך היא שהם רק לעתים רחוקות הם רק פתרון מהיר. פיתול ניקוז כרוך בהכנסת כבל גמיש ארוך וסיבובו דרך ניקוז כדי להתחבר לסתימה ולאחר מכן למשוך אותו החוצה להסרה.

בין אם תנסו לבצע ניקוז בעצמכם או להזמין איש מקצוע שיעשה זאת עבורכם, הבעיה תתוקן באופן זמני בלבד. זרימת ניקוז לא מנקה ביסודיות את פנים הצינור, כלומר סביר להניח שיישארו שאריות מאחור. השיער והלכלוך שנותרו יכולים להצטבר מהר יותר, כך שתסתיים עם אותה בעיה שוב די מהר.

בנוסף, סבירות גבוהה יותר שפיתול ניקוז ייצור נזקים. שריטות וסדקים בתוך הצינורות עלולים להתפתח לבעיות גדולות יותר, שידרשו תיקונים פולשניים יותר או החלפה של המערכת כולה.

יישומי הידרו-ג'טינג עבור מחוז סקרמנטו

ישנם שלושה יישומים של זרימת ניקוז סתומים בהזרקת הידרו שמתגלים כבעלי ערך וחסכוני יותר מאשר פיתול ניקוז פשוט: מגורים, מסחר ועירייה. למרות שהתהליך שלה משתנה, הרעיון הבסיסי נשאר זהה, תוך שימוש בלחץ מרוכז כדי לפוצץ מים דרך צינורות הביוב והניקוז, לשבור כל חסימה מתוך הצנרת שלך.

מגורים

הקבקבים הנפוצים שאתם צפויים להיתקל בהם בביתכם נמצאים בתוך הכיורים, האמבטיות והשירותים שלכם. ניקוז סתומים באזורים אלו עלולים להיות מטרידים ומביכים. כמה מסוכני הסתימה הנפוצים ביותר באזורי מגורים הם:

  • הצטברות שיער
  • חסימות שומנים
  • שורשי עץ
  • הצטברות פסולת מזון

מִסְחָרִי

סתימות אינסטלציה וצנרת במשרד או בעסק שלך בסקרמנטו אינן מהוות התחלה אידיאלית ליום. הזרקת הידרו לצינורות מסחריים היא בעצם שטיפה חשמלית עבור הצנרת שלך. במקום לחפור את הצינור מהאדמה, הצינור מוכנס מלמעלה כדי לפוצץ את כל חומרי הסתימה.

צורה זו של הזרקת הידרו היא אידיאלית לעסקים בתעשיות מזון, משקאות או אירוח והיא חזקה מספיק כדי לפתוח סתימות של שמן מזון, פסולת בישול או חומרי מזון סיביים וניתנים להרחבה שאוהבים להיצמד לחלק הפנימי של הצינורות שלך.

עִירוֹנִי

הביוב העירוני במחוז סקרמנטו כפוף גם להצטברות צנרת וגיבויים. פינוי צינורות אלו עלול לגרום לשילוב של מתח וחיובים יקרים. קווים אלו חשופים לרוב ליותר אלמנטים והצטברות מאשר צינורות למגורים ולמסחר. ככל שיותר חומרים, אלמנטים קורוזיביים או פסולת שהצטברו בביוב העירוני הופכים את תהליך הפינוי לקשה הרבה יותר.

הזרקת הידרו עירונית מסירה כל חסימה פנימית על ידי שימוש באוויר בלחץ גבוה ומרוכז כדי לפוצץ מים דרך הצינור המקולקל, הסתום או הפגום. מכיוון שהזרקת הידרו היא טכנולוגיית תעלות, זוהי עבודה נטולת חפירות, וזו דרך מצוינת לשחרר סתימת ניקוז עירוני מכיוון שהיא מבטלת שיבושים לכל תנועה במהלך תהליך הסילון.

3 דברים שכדאי לדעת על הידרו-ג'טינג בסקרמנטו, קליפורניה

הזרקת הידרו לניקוי צינורות ניקוז

שיטות ניקוי ניקוז מסורתיות פשוט לא יחתכו אותו עם סתימות אינטנסיביות, כך שהזרקת הידרו היא אחד הפתרונות הטובים ביותר עבור בעלי בית ועסק כאחד. למרות שאתה עשוי להבין את ההבדלים העיקריים בין הזרקת הידרו לבין פיתול ניקוז, יש כמה שאלות נפוצות שעולות בנוגע לעלות, נזק ואריכות ימים.

זול

פורבס דיווח ב-2022 ששירותי סילון הידרו למגורים עולים בממוצע 700 דולר. הידרו-סילון מסחרי הוא בדרך כלל יקר פי שלושה משירותי מגורים, ועומד על ממוצע של 2,100 דולר כדי לפנות קו ביוב סתום.

לשם השוואה, פורבס מדווח שפיתוח ניקוז יכול לעלות בממוצע בין 500 ל-800 דולר עבור פתרונות קו ראשי. למרות שהעלות הראשונית הזו נמוכה מהזרקת הידרו, סביר להניח שתזדקק לשירות זה בתדירות גבוהה יותר, ובכך תשלמו יותר עבור שירותי ניקוי צינורות שעות נוספות.

ללא נזקים

בעלי בתים רבים חוששים שפתרון צנרת סתום דורשת פעולה חודרנית, אך לא כך הדבר. לא תצטרכו שיפוץ שלם של חדר האמבטיה כדי לתקן אמבטיה שעולה על גדותיה, וגם לא תצטרכו לחפור את הצינורות מהדשא. הזרקת הידרו היא סוג של טכנולוגיה ללא תעלה שלא תגרום נזק לצינורות שלך או לרכוש שלך.

לאורך זמן

הזרקת הידרו לא רק שוטפת את הצטברות שאריות; זה גם מנקה לעומק את הצינורות שלך. שטיפה שוטפת של הצינורות שלך עם שירותי הזרקת הידרו תעזור בתחזוקה הכוללת ותאריך את תוחלת החיים של הצינורות שלך.

שלא כמו הזרקת הידרו, פיתול ניקוז יסיר רק חלקיקים מבלי לנקות את הפנים. עם שאריות של הסתימה עדיין בצינורות, המערכת שלך כנראה תיסתם שוב בקרוב.

שמור על זרימת הצינורות שלך עם אינסטלטורים מקומיים של סקרמנטו

ישנם דברים רבים שיכולים להתגנב לצינורות ולניקוז שלך ולגרום לסתימות או נזקים לצנרת שלך. כדי לשמר את הצינורות שלך ולהימנע מכל סתימה מטרידה, עליך לתזמן עבורם תחזוקה שוטפת. הזרקת הידרו פותרת את הבעיה במהירות ומונעת נזקים עתידיים.

אם אתה נתקל בבעיות כלשהן, הקפד להתייעץ עם איש מקצוע מיד. צור קשר עם Express Sewer & Drain לקבלת שירותי אינסטלציה מומחים באזור סקרמנטו רבתי! אנו שמחים לדון בהתייעצויות ולמצוא את הפתרון המתאים עבור הביוב הסתום שלך.

בדיקת ניקוז וידאו בחינם



שירותי אינסטלציה

התקשרו היום 03-372-7050

About theelman

Check Also

מהו ניקוז ראשי לביוב? מה שאתה צריך לדעת

ניקוז ראשי ביוב הם חלק בלתי נפרד ממערכת האינסטלציה המורכבת של סקרמנטו. ללא הניקוז והקווים …

דילוג לתוכן