Home / שירותי אינסטלציה / רשימת הבדיקה היחידה לתחזוקת אינסטלציה מסחרית שתצטרך

רשימת הבדיקה היחידה לתחזוקת אינסטלציה מסחרית שתצטרך

שסתום בדיקת אינסטלטור ברשימת בדיקת תחזוקת אינסטלציה

בדיוק כמו החלפת שמן שגרתית לרכב שלך, גם נכסים מסחריים זקוקים לתחזוקה שוטפת. המתנה ארוכה מדי כדי לבדוק את תקינות מערכת האינסטלציה שלך פירושה שסביר להניח שיהיו נזקים שאתה לא יודע עליהם, והם רק יחמירו ככל שיעבור הזמן.

בבניינים מסחריים, ישנם אנשים רבים שעלולים להיות מושפעים מבעיות אינסטלציה אלו. כדי לשמור על בטיחות הצוות שלך, זה חכם לדעת אילו בעיות יש לשים לב במהלך בדיקות תחזוקה שגרתיות.

החשיבות של תחזוקת אינסטלציה בסקרמנטו

מערכות אינסטלציה הן חלק מחיי היום יום. בין שימוש במקלחת בבית או שטיפת כלים במסעדה, האמת היא שהעולם שלנו מסתמך על מערכות אינסטלציה. כאשר מערכות אלו נפגעות, הדבר עלול לסכן את בריאותם של האנשים המשתמשים בכיורים בבניין שלכם או לגרום לפגיעה ברכוש.

עם תחזוקת אינסטלציה מסחרית רגילה, אתה יכול לחסוך כסף במקום להוציא אלפי דולרים על עלויות תיקון. כאשר צינורות ניזוקים או סתומים כתוצאה מתחזוקה לא נכונה, ייתכן שתזדקק לשירותי תיקון או החלפה חירום בהתראה של רגע, דבר שיעלה ביוקר לכל עסק.

ביצוע בדיקות תחזוקה שוטפות גם יאריך את תוחלת החיים של מערכת האינסטלציה שלך. על ידי שמירה על הכל במצב תקין, תפחית את הסיכון לבעיות צצות ולשפר את היעילות הכוללת. צינורות נקיים ישמרו על בריאות כולם וישפרו את איכות המים הכוללת. פחות בעיות אומר שהמערכת תחזיק מעמד זמן רב יותר מאלה שמתוחזקים בצורה גרועה.

במקום להגיב לבעיות כשהן מגיעות, היו פרואקטיביים ושמרו על הכל על מנת למנוע נזקים. הדבר האחרון שאתה צריך הוא נזקי מים לרכוש שלך או חשבונות תיקון כבדים שנערמים. כאשר אתה יודע מה לחפש במהלך בדיקת התחזוקה השוטפת שלך, אתה יכול לשמור על תקינות הצינורות שלך תוך שמירה על נוחות ובטוחה של כולם בבניין על ידי מניעת נזקים לא רצויים.

רשימת תחזוקה של אינסטלציה מסחרית

לפניכם רשימה של כל מה שעליכם לקחת בחשבון בעת ​​בחינת מערכת האינסטלציה בנכס המסחרי שלכם. בין אם אתה נמצא בחנות קמעונאית או בבניין משרדים תאגידי, כל המערכות צריכות להיות תקינות לסביבה בריאה ומאושרת. גם אם אתה לא האדם שעורך את בדיקת התחזוקה, עדיין מומלץ להחזיק רשימה רציפה של דברים שהאינסטלטור המקצועי שלך צריך לשים לב אליהם.

בדוק את לחץ המים שלך

בעזרת מד, בדוק כדי לוודא שלחץ המים בבניין שלך הוא לפחות 40 psi. חבר את המדיד שלך לברז וסובב את הזרבובית עד הסוף. כשהמים זורמים דרך המד, הם יגידו לך את עוצמת לחץ המים. למרות שזה נורמלי שלחץ המים משתנה מקומה לקומה אם אתה בבניין רב קומות, הלחץ צריך להישאר בין 40 ל-80 psi.

חפש דליפות

חיפוש אחר סימנים של נזילות פעילות ברחבי הבניין שלך צריך להיות חלק חיוני מרשימת הבדיקה שלך לתחזוקת אינסטלציה. שימו לב לכתמי מים על תקרות או קירות, או אפילו שלוליות ליד כיורים, שירותים וצינורות. הצטברות עובש או טחב הם גם אינדיקטור חזק לדליפות שיש לטפל בהן באופן מיידי.

העריכו את מחמם המים שלכם

תסתכל על דוד המים שלך כדי לבדוק אם יש נזילות או חלודה בחוץ. זה גם חכם לשטוף את דוד המים שלך כל שנה ולהחליף את מוט האנודה במידת הצורך. ודא שלחץ המים הוא גם בין 40 ל- 80 psi ושהטמפרטורה אינה מעל 120 מעלות פרנהייט כדי למנוע כוויה.

אינסטלטור קורא מד לחץ מים

בדוק אם יש קורוזיה

הקפד לבדוק את כל הצינורות עבור סימני קורוזיה, כולל חלודה או כל שינוי צבע כחול או ירוק. כאשר אתם בודקים קורוזיה, אל תשכחו לבדוק גם ברזים לאיתור אבנית. אם לא יטופלו זמן רב מדי, הצינורות המקולקלים עלולים לגרום לנזילה חמורה שתצטרך לתקן על ידי אינסטלטור מקצועי.

ודא שסתומים עובדים

שסתומים צריכים להיות במצב טוב כדי להבטיח פעולה בטוחה בבניין המסחרי שלך. שסתומים שבורים עלולים לגרום לנזקי מים חמורים, לכן הקפידו לבדוק שכל שסתומי סגירת החירום פועלים כהלכה כדי למנוע סכנות משמעותיות בעתיד.

בדוק את הניקוז שלך עבור סתימות

אל תשכחו להסתכל על כל ניקוז הכיור והרצפה בחדרי אמבטיה ובמטבחים. חסימות עלולות לעכב את זרימת המים ועלולות לגרום לסכנות בריאותיות בחדרי שירותים מסחריים או במטבחי מסעדות. כל הניקוזים צריכים לאפשר למים לעבור בקצב קבוע, כך שאין התאגדות או עודף לחות. ניקוז איטי יכול להיות סימן לצנרת סתום שיש צורך לפנות מיד.

השתמש במכשירים למניעת זרימה חוזרת

עליך לבדוק את ההתקנים למניעת זרימה חוזרת פעם בשנה בבניינים מסחריים כדי למנוע בעיות בלימת מים. לעתים קרובות נדרש מונע זרימה חוזרת במחוז סקרמנטו כדי לשמור על זרימת מים בכיוון אחד. זה יגן על משרדים, מרכזים רפואיים ונכסים אחרים מפני מזהמים מזיקים. וודאו שהמכשיר מותקן כהלכה ושאין פסולת בדרך לזרימת המים.

תזמן את בדיקת התחזוקה הרגילה שלך

עכשיו כשיש לך רשימת בדיקה אמינה לתחזוקת אינסטלציה, הגיע הזמן להשתמש בה. תמיד עדיף לעבוד עם אינסטלטור מקצועי בעת ביצוע בדיקות שוטפות. למרבה המזל, ל-Express Sewer & Drain יש צוות של שרברבים מהימנים באזור סקרמנטו כדי להבטיח שהצינורות בבניין שלכם עובדים כמו שצריך.

האינסטלטורים המורשים והמבוטחים שלנו יידעו בדיוק מה לחפש בבדיקות שגרתיות. בבניינים מסחריים, מערכות האינסטלציה הן בדרך כלל מורכבות יותר מזו שבבית שלך. לצוות שלנו יש ניסיון רב בעבודה עם מערכות אלו, בין אם זה בחלל משרדי רב קומות או במסעדה קטנה. כדי להתחיל, פנה מיד לביוב אקספרס!

סקרמנטו ספיישל מתפוצצת צינור



שירותי אינסטלציה

התקשרו היום 03-372-7050

About theelman

Check Also

מהו ניקוז ראשי לביוב? מה שאתה צריך לדעת

ניקוז ראשי ביוב הם חלק בלתי נפרד ממערכת האינסטלציה המורכבת של סקרמנטו. ללא הניקוז והקווים …

דילוג לתוכן