כיצד לשחרר סתימה בקו ביוב ראשי ללא ניקוי

אם הבית שלך חווה קו ביוב ראשי סתום, ייתכן שאתה תוהה כיצד לתקן זאת. אולי גם אתם תוהים אם אתם צריכים לקרוא לאינסטלטור מקצועי או שאתם יכולים לפתוח את הקו בעצמכם.

למרבה המזל, יש סיכוי טוב שתוכלו לשחרר סתימה בצינורות הביוב הראשיים בעצמכם. למד כיצד לשחרר סתימה בקו ביוב ראשי ללא ניקוי, ובנוסף למד כמה טיפים כיצד למנוע התרחשות סתימות עתידיות.

קווי ביוב ברחובסיבות נפוצות לסתימת קווי ביוב ראשיים

אם יש לך ניקוז סתום, זה יכול להיות אי נוחות גדולה. לפעמים, זה בגלל ששטפת משהו לאסלה שאסור לך. אבל ישנם מספר גורמים שיכולים לתרום לקווי ביוב ראשיים סתומים, כולל:

  • שורשים צומחים לתוך הצינורות

  • ניקוז חסום או פגום בביתך

  • צינורות שבורים או קרסו

  • הצטברות של פסולת מוצקה ופסולת בתוך הקו

  • קווי ביוב נפולים

קו ניקוז יכול להישבר מכמה סיבות. לפעמים, הם נשברים בגלל גיל אם יש לך בית ישן יותר או מערכת אינסטלציה. שורשי עצים חשופים עשויים גם לצמוח לתוך הצינורות שלך, מה שעלול לגרום לקו הראשי לשבור.

בנוסף, אם היה לך ציוד בנייה כבד שדחף את מערכת האינסטלציה שלך, זה עלול לגרום לנזק. זוהי בעיה שכיחה יותר עבור בתים המשתמשים במערכת ספיגה ולא במערכת הביוב העירונית (המכונה גם מחוברת לעיר).

סימנים שיש לך סתימת קווי ביוב

אם אתה חווה אחד מהתסמינים הבאים בביתך, זה עשוי להיות אינדיקציה לכך שיש לך סתימה בקו הביוב:

  • קבקבים תכופים, במיוחד במספר מתקנים

  • שירותים מגרגרים

  • ניקוז איטי או איטי בכיורים, אמבטיות ושירותים

  • גיבויי ניקוז בכיורים, אמבטיות ושירותים

  • ריחות רעים המגיעים מביוב או שירותים

  • מפלס המים של השירותים שלך עולה ויורד

טיפים לפתיחת סתימות קו ביוב ראשי ללא ניקוי

אם יש לך סתימה בקו הביוב הראשי, אל תיבהל. בהתאם לחומרת הסתימה, ייתכן שלא תצטרך לקרוא לאינסטלטור מיד. אם אינך מבחין בריח ביוב מיד (במיוחד אם אין לך בור ספיגה), נסה את השלבים הבאים לפני שתקרא לאינסטלטור לניקוי.

נקה את הניקוז שלך עם נחש אינסטלציה

התחל בבדיקת הניקוז של הבית שלך כדי לראות אם יש סתימה כלשהי. אם אתה מגלה שאחד מבוזקי הבית שלך סתום, נסה להשתמש בנחש ניקוז או בוכנה כדי לנקות את הסתימה. אם אין לך מקדח ניקוז משלך, אתה יכול גם לנסות מתלה חוט מכופף. נחשי ניקוז זמינים בחנויות לחומרי בניין מקומיות, ולעתים קרובות אתה יכול לשכור אותם.

ניקוז_נחש_ובוכנה

נסה שואב רטוב ויבש

אם אין לך נחש ניקוז או כלי אינסטלציה אחרים, נסה להשתמש בוואקום רטוב ויבש כדי לנקות את הסתימה. ראשית, מקם את השואב ישירות מעל כל השירותים המושפעים מהסתימה. ודא שאתה יוצר אטימה הדוקה ושהוא נמצא במצב הנוזל. לאחר מכן, הפעל את הוואקום ודחף אותו באיטיות כלפי מטה לתוך קערת השירותים עד שתרגיש התנגדות.

נקה את הניקוז שלך

ישנן מספר דרכים שונות שבהן תוכל לנקות את הניקוז שלך שאינן דורשות מנקה ניקוז כימי.

אחת הדרכים לנסות לפנות ניקוז ביוב סתום היא ליצור פתרון מחומץ וסודה לשתייה. מערבבים 1/3 כוס מכל אחד ושופכים אותם במורד קווי הניקוז מיד, כשהם עדיין תוססים. התגובה הכימית אמורה לעזור לפרק כל הצטברות שעלולה לגרום לסתימת ביוב.

אתה יכול גם לנסות להשתמש במים חמים, שאמורים לעזור להסיר לכלוך או שומן.

אם אלה לא עובדים, אתה יכול להשתמש גם בחומרי ניקוי ניקוז כוח מקצועיים; חלקם מכילים כימיקלים קשים, אך יכולים לפרק הצטברות.

5 דרכים שבהן אתה הורס את הביוב שלך

לחץ מים גבוה עם סודה לשתייה וחומץ

בנוסף לסודה לשתייה ולחומץ, ניתן להוסיף לתערובת זו גם לחץ מים. כדי לעשות זאת, השתמש ביחס של 2:1 של חומץ לסודה לשתייה, וערבב אותו לתוך 60 ליטר מים. בזמן שאתם שופכים את המים לביוב, השתמשו בנחש ניקוז או בבוכנה כדי לסלק פסולת שחוסמת את זרימת המים.

בדוק אם יש שורשי עצים

אם אתה חושד ששורשי עצים עשויים להיות הגורם לסתימת קו הביוב שלך, שקול לבקש שרברב מקצועי שיגיע לביתך כדי להשתמש במכונת שורשים. כלי מיוחד זה יכול לעזור לנקות את החסימה ולהסיר כל שורשים שחדרו לתוך הצינורות.

טיפים למניעת סתימות קו ביוב עתידיות

למרות שחשוב לטפל בכל בעיה בקו הביוב הראשי שלך בהקדם האפשרי, ישנם כמה צעדים פשוטים שאתה יכול לנקוט כדי למנוע התרחשות סתימות עתידיות. לדוגמה, בדיקה קבועה של הניקוז והצינורות שלך לאיתור נזקים או סתימות יכולה לעזור לך לזהות בעיות פוטנציאליות לפני שהן הופכות לחמורות יותר.

בנוסף, שימוש במגני ניקוז ומלכודות שומן יכול לעזור להפחית את כמות הפסולת המוצקה והפסולת המצטברת בקו הביוב שלך. אם אתה שם לב שקו הביוב הראשי שלך נסתם עם הזמן, הקפד לבצע באופן קבוע תחזוקת ניקוז בסיסית על מנת למנוע התרחשות סתימות עתידיות. זה יכול לכלול שימוש במנקה ניקוז, הסרת שיער ופסולת אחרת מהניקוז, ומים זורמים דרך הצינורות שלך כדי לשטוף כל הצטברות.

מה_קורה_כשאתה_שוטף_שירותים

בנוסף, זכרו שרק נייר טואלט ופסולת אנושית צריכים לרדת לביוב של האסלה. צינורות ניקוז עלולים להיסתם לעתים קרובות כאשר אתה שוטף מוצרי היגיינה נשית כמו תחבושות היגייניות, מגבות נייר עבות, מזון ומוצרי טיפוח אחרים.

אם אינכם מצליחים לפנות את הסתימה בעצמכם או אם אתם חושדים כי התפתחה בעיה חמורה יותר בקו הביוב הראשי שלכם, עדיף להתייעץ עם אינסטלטור מקצועי.

מתי להתקשר לאינסטלטור בסקרמנטו

אם אתם מתמודדים עם קו ביוב ראשי סתום שפשוט אינכם מצליחים לתקן, חשוב לפנות לסיוע מקצועי בהקדם האפשרי. אינסטלטור בעל מוניטין יכול להעריך את סיבת הסתימה ולעזור לכם למצוא פתרון שישמור על הצינורות שלכם נקיים ופונקציונליים לאורך שנים.

בין אם מדובר בפינוי צינורות עם כלים מיוחדים, תיקון קטעים פגומים או החלפת הקו כולו, סיוע מקצועי יכול לעזור להבטיח שקו הביוב הראשי שלך יישאר תקין. אז אם אתם מתמודדים עם קו ביוב ראשי סתום, הקפידו להיעזר עוד היום באינסטלטור מוסמך.

עבודה קבועה עם אינסטלטור מקצועי לצורך תחזוקה היא המפתח למניעת בעיות גדולות ויקרות. ב-Express Sewer, אנו משרתים את השכונות Rancho Cordova ו-Sacramento County במשך שנים. פנו אלינו עוד היום לצרכי האינסטלציה שלכם למגורים, לרבות סתימות קו ביוב ראשי וניקוי ניקוז.

קבלו הצעת מחיר מהירה



שירותי אינסטלציה

התקשרו היום 03-372-7050

About theelman

Check Also

תנאי אינסטלציה ותנאי תיקון ללא תעלה מוסברים

למרות שנוכל להמשיך ימים שלמים ולהגדיר כל כלי אינסטלציה, מתקן ותרגול בחוץ, ריכזנו את המידע …

דילוג לתוכן