Home / שירותי אינסטלציה / איך לתקן אסלה שלא תשטוף כמו שצריך

איך לתקן אסלה שלא תשטוף כמו שצריך

אם האסלה שלך לא שוטפת כמו שצריך, זה יכול להיות אי נוחות עצומה. לא רק שזה מתסכל להתמודד עם שירותים זורמים, אלא שזה גם יכול להיות מבולגן ולא נעים עבור הבית שלך.

אם אתה תוהה איך לתקן אסלה שלא שוטפתאל דאגה – זו יכולה להיות עבודת עשה זאת בעצמך פשוטה למדי, במיוחד ברגע שאתה יודע את הסיבות הנפוצות וכיצד לתקן אותן.

סיבות נפוצות מדוע השירותים שלך לא שוטפים

ישנן כמה סיבות שונות לכך שהאסלה שלך לא שוטפת כמו שצריך. הנפוץ ביותר? יש לך אסלה סתומה.

איך לתקן אסלה שלא תשטוף כמו שצריך

השירותים שלך סתומים

אחת הסיבות הנפוצות היא שמשהו חוסם את צינור הניקוז של האסלה. זה יכול להיות כל דבר מחפץ קטן שנשטף בטעות, שימוש ביותר מדי נייר טואלט, או שורשי עצים שצמחו לתוך הצינור. הקפידו להימנע מהנחת פריטים כמו מגבות נייר או מוצרי היגיינה נשית לאסלה כדי למנוע סתימות.

מכלול הפלאפר אינו תקין

מכלול דפי האסלה הוא החלק באסלה השולט בכמות המים המשתחררת בעת השטיפה. אם מכלול זה אינו מותקן כהלכה, או אם הוא פגום, זה עלול לגרום לאסלה שלך לא לשטוף כראוי.

כאשר תרים את מכסה המיכל של האסלה, תראה שרשרת שמתחברת לידית ההדחה של ידית האסלה. חתיכת הגומי שאתה רואה בקצה השני של השרשרת היא שסתום הדש שלך. שרשרת זו יכולה לפעמים להתנתק, מה שעלול לגרום לאסלה לא לשטוף. זהו תיקון קל: כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחבר מחדש את השרשרת.

אתה רוצה לוודא שאין יותר מדי רפיון בשרשרת ההרמה; הרפיון צריך להיות רק כחצי סנטימטר. כל שעליך לעשות הוא לשחרר את השרשרת ולחנק חוליה קרוב יותר לשסתום הדש אם יש לך יותר מדי רפיון. זה אמור לעזור לשירותים לשטוף שוב.

אין מספיק מים בקערה

אם אין מספיק מים בקערה, אז לא יהיה מספיק כדי לשטוף כראוי את הפסולת. רוב השירותים צריכים לשטוף בסביבות 80% מאספקת המים של השירותים שלך, אחרת אתה מסתכן בשטיפה חלקית.

זה יכול להיגרם ממספר דברים, כגון שסתום מילוי דולף או ערימת אוורור סתומה. עליך גם לבדוק את צינור ההצפה שלך כדי לוודא שאין בו סדקים.

מיכל המים של השירותים שלך צריך להיבדק

אם מיכל המים של האסלה שלך לא מתמלא כראוי, אז זה יכול גם לגרום לאסלה שלך לא לשטוף כמו שצריך. זה נובע בדרך כלל מבעיה בזרוע הציפה או בשסתום המילוי.

חורי חישוק האסלה שלך סתומים

חורי השפה הם החורים הקטנים מסביב לקצה קערת השירותים. החורים הקטנים האלה מאפשרים למים להיכנס לקערה כשאתם שוטפים, ואם הם סתומים, זה יכול לגרום לאסלה שלכם לא לשטוף כמו שצריך.

טיפים לתיקון אסלה שלא תשטוף לגמרי

יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות ולתקן את האסלה שלך לפני שתתקשר לאינסטלטור מקצועי. עכשיו, כשאתה יודע כמה מהסיבות הנפוצות לכך שהאסלה שלך לא שוטפת, בוא נסתכל איך לתקן את זה, תלוי במה כרוכה הבעיה, כדי שתוכל לוודא שהאסלה שלך שוטפת שוב.

כמה_באמת_ עולה_ריצת_שירותים

טיפים לתיקון קבקבי שירותים

אם האסלה שלך סתומה, הדבר הראשון שתצטרך לעשות הוא להסיר את החסימה. זה יכול להיעשות בדרך כלל עם בוכנת שירותים או נחש שרברב. אם אין לך מקדחה לשירותים, אתה יכול לרכוש או לשכור אחד בחנות לחומרי בניין המקומית שלך. אם זה לא עובד, אתה יכול לנסות גם תמיסה של חומץ ומים חמים ולשטוף אותו.

בעת שימוש בבוכנה, המפתח הוא ליצור יניקה. הכנס את הבוכנה לקערה וצור אטימה סביב ניקוז האסלה. האסלה צריכה להכיל מספיק מים כדי לכסות את כוס הבוכנה. אם יש לך מפלס מים נמוך, ייתכן שתצטרך להוסיף קצת מהכיור לפני הצלילה.

אם אתה עוסק בשורשי עצים, ייתכן שתצטרך לקרוא לאיש מקצוע שיוכל לבדוק את הצינורות שלך. שורשי עצים יכולים לצמוח לתוך קו הביוב הראשי שלך ולסדוק את הצינורות.

טיפים לתיקון דש פגום

אם מכלול הדש פגום, יהיה עליך להחליף אותו. זוהי עבודה פשוטה למדי שתוכל לבצע בעצמך, או שאתה יכול לקרוא לאינסטלטור מקצועי שיעשה זאת עבורך.

טיפים לתיקון אסלה שאין בה מספיק מים בקערה

אם אין מספיק מים בקערה, אז תצטרך להוסיף עוד. בדוק אם יש דליפות סביב שסתום המילוי וודא שערימת האוורור נקייה. אם זה לא פותר את הבעיה, ייתכן שיהיה עליך להחליף את שסתום המילוי לחלוטין.

מה לחפש במיכל המים לשירותים

אם מיכל המים של האסלה שלך אינו מתמלא כראוי, אז תצטרך לבדוק את זרוע הציפה ואת שסתום המילוי מתחת למכסה המיכל של האסלה. שסתום המילוי אחראי להכנסת מים למיכל, וזרוע הציפה שולטת בכמה מים משתחררים בעת השטיפה. אם אחד מאלה פגום או אינו פועל כראוי, אז זה יכול לגרום לאסלה שלך לא לשטוף כראוי.

כיצד לתקן חורי חישוק סתומים

אם חורי החישוק שלך סתומים, תצטרך לנקות אותם. בדרך כלל אפשר לעשות זאת עם מברשת טואלט או נחש שרברב. אתה יכול גם להשתמש בחוט בחורי החישוק הבודדים כדי לנסות לפנות אותם ולראות אילו מהם חסומים.

אם זה לא עובד, אתה יכול גם לנסות להשתמש בתמיסה של חומץ ומים חמים. הוספת חומץ למיכל האסלה יכולה לעזור בפירוק כל מרבצי מינרלים שהצטברו שם וגורמים לחסימה.

מתי לקרוא לאינסטלטור מקצועי

בסקרמנטו

שירותים בחדר האמבטיה הביתי של סקרמנטו

אם ניסיתם את כל הטיפים הללו והאסלה שלכם עדיין לא תשטוף, אז זה הזמן לקרוא לאיש מקצוע. הם יוכלו לבדוק את הצינורות שלך ולקבוע מה הבעיה תוך שמירה על זרימה חלקה.

ב-Express Sewer, אנו משתמשים בטכנולוגיה ללא תעלה כדי לבדוק את הצינורות שלך מבלי לקרוע את החצר שלך במחוז סקרמנטו. אנחנו גם משתמשים בווידאו כדי לבצע בדיקות ביוב כדי לזהות את הגורם לבעיות בצורה מדויקת ולא פולשנית ככל האפשר.

צוות האינסטלטורים המקצועיים שלנו נותן שירות לסקרמנטו, קרמייקל, רנצ'ו קורדובה, הדר הייטס והאזורים הסובבים במחוז סקרמנטו. פנו עוד היום לאינסטלטור מורשה מהצוות שלנו להצעת מחיר חינם ושטיפה מוצלחת!



שירותי אינסטלציה

התקשרו היום 03-372-7050

About theelman

Check Also

מהו ניקוז ראשי לביוב? מה שאתה צריך לדעת

ניקוז ראשי ביוב הם חלק בלתי נפרד ממערכת האינסטלציה המורכבת של סקרמנטו. ללא הניקוז והקווים …

דילוג לתוכן