Home / שירותי אינסטלציה / הכל על 3 הסוגים העיקריים של מערכות אינסטלציה

הכל על 3 הסוגים העיקריים של מערכות אינסטלציה

סוגי מערכות אינסטלציה עם צינורות נחושת

בין אם אתה בבית, עובד במסעדה או מבלה בחנות קמעונאית, אתה הולך להשתמש בסוגים שונים של מערכות אינסטלציה. רק הפעלת כיור המטבח שלך דורשת מערכת מורכבת של צינורות ושסתומים כדי לספק לך מים. נכסים למגורים ומסחר, כמו גם עיריות מסתמכים על רשתות אינסטלציה גדולות כדי לשמור על כולם בטוחים, בריאים ומאושרים בכל עת.

מניקוז סערה ועד למים ראויים לשתייה בבית שלך, לסקרמנטו יש מערכת מורכבת של צינורות תת קרקעיים ופתרונות ניקוז הפועלים יחד כדי לספק לך את המים שבהם אתה משתמש מדי יום. כאן נדון בסוגים השונים של מערכות אינסטלציה המשמשות במחוז סקרמנטו, כיצד הן מספקות מים נקיים וכיצד הן מסירות ביעילות פסולת מבניינים.

3 סוגי מערכות אינסטלציה בסקרמנטו

כל מערכת אינסטלציה משרתת מטרה מסוימת. על מנת לשמור על בטיחות ובריאות תושבי סקרמנטו, ישנן שלוש מערכות אינסטלציה עיקריות המשמשות להפרדת פסולת מזיקה ממי שתייה נקיים.

1. ניקוז סערה

כולנו ראינו מים זורמים לצד הרחוב ביום גשום או לאחר שטיפת מכונית. הודות למערכות ניקוז סערה של סקרמנטו, בתים ועסקים ברחבי המחוז אינם מוצפים בכל פעם שיש מעט גשם. חשבו על מערכות ניקוז סערה כמו המרזבים בביתכם: הן אוספות מי גשמים ומספקות מסלול חלופי לנסיעה כדי למנוע הצפות או נזק לביתכם. כך גם לגבי ניקוז סערה עירונית.

כאן בסקרמנטו, יש כ-1,443 מיילים של צינור ניקוז סערה ברחבי העיר. המים הנופלים דרך ניקוז הסערה הללו מופנים לנתיבי מים מקומיים שבהם רשת של סכרים, תעלות תת-קרקעיות ואגנים מעבירים נגר ממגורים ומבניינים בעיר.

במהלך גשמים, רשתות מסננות פסולת גדולה מהמים כשהיא נופלת לניקוז הסערה ולאחר מכן מועברת לתחנת שאיבה. בתחנת השאיבה משתמשים במסכים גדולים לסינון שאריות שאריות, כמו מקלות ועלים, שעשו את דרכה אל ניקוז הסופה. מי הסערה מועברים לאחר מכן על פני קילומטרים של דרכי מים לאגנים ברחבי העיר, שם הם מספקים בית גידול בריא לחיות הבר של סקרמנטו.

2. ניקוז סניטרי

בניגוד למערכות ניקוז סערה, מים העוברים דרך מערכות ניקוז סניטריות מופנים לאתר טיפול באמצעות רשתות ביוב תת קרקעיות המוסתרות מתחת לרחובות העיר. ניקוז סניטרי הוא מרכיב חיוני בכל מבנה. ללא פינוי נאות של מי שפכים, אנשים בבתים ובעסקים עלולים להתמודד עם בעיות בריאות הקשורות לחיידקים שאינם מוסרים כראוי מהמקום.

למערכות אינסטלציה סניטריות יש תאים להפרדת שפכים ובוצה לסילוק נכון. מערכות אלו מורכבות למדי, ויצטרכו להיבדק על ידי צוות מקצועי על מנת להבטיח את הבריאות והבטיחות של כל מי שנמצא בבניין. כאשר מערכות ניקוז סניטריות מתמודדות עם בעיות, כמו דליפות או סתימות, הפסולת המזיקה יכולה לאכלס מגוון רחב של חיידקים.

בכל חדר אמבטיה תמצאו מלכודות P. מלכודות אלו נחוצות למניעת כניסת גזי ביוב למבנה. בכל פעם שהאסלה נשטפת או שאתה שוטף מים בניקוז כיור, המלכודת מאפשרת לשפכים לצאת אך לאחר מכן מתמלאת מחדש במים נקיים כדי למנוע כניסת גזים חזרה דרך הצינורות.

בנוסף, מערכות ניקוז ביוב פנימיות מחוברות לפתח אוורור בגג הבניין. זה עוזר לווסת את לחץ הזרימה ומונע ממים מזוהמים לנוע בדרך הלא נכונה דרך הצינורות.

3. מים לשתיה

מערכות מים לשתייה, AKA מי שתייה, חייבות להיות מתוכננות באופן שיבטיח שלא יגיעו למגע עם מערכות סערה וניקוז סניטריים. הדבר האחרון שאתה צריך הוא שהמים המשמשים לבישול ושתייה יהיו מזוהמים בחיידקים מזיקים שעלולים לסכן את ביטחונך.

לכן כל הצינורות המובילים מים ראויים לשתיה צריכים לעבור תיקון, התקנה ומבודד כראוי על ידי אנשי מקצוע בתחום האינסטלציה. החומרים המשמשים במערכות אינסטלציה אלו חייבים לתפקד היטב כדי לשמור על איכות מי שתייה ולוודא שאין הצלבה עם צינורות אחרים. בהתאם לגודל המבנה, טמפרטורת המים ותדירות השימוש, צינורות המובילים מים ראויים לשתיה עשויים לרוב מפלדה מגולוונת, PVC, CPVC, PEX או נחושת.

בקנה מידה עירוני, מערכות החלוקה בעיר מחברות בין מקורות מים למבני מגורים ומסחר באמצעות רשת של צינורות, משאבות ושסתומים. כ-80% ממי השתייה של סקרמנטו מגיעים מנהר סקרמנטו והאמריקן. מים אלו מטופלים ומובלים ברחבי המחוז לשימוש יומיומי. באמצעות מערכת זו יכולות הפעילות החקלאית לקבל גם מים לאחזקת בעלי חיים וגידולים.

שרברב הערכת שסתום במתקן לטיפול במים

מערכות הובלה אינסטלציה

בלי לחץ, מים לא הולכים לשום מקום. שם נכנסות לתמונה מערכות ההובלה. מערכת הובלת אינסטלציה תסייע בהעברת מים ממכון טיהור, מערכת אינסטלציה ביתית או מערכת מסחרית ותוביל אותם ליעדם הסופי.

משאבות

עיריות משתמשות בסדרה של משאבות כדי להעביר מים ממקורם למבני מגורים ומסחר ברחבי סקרמנטו. ישנם שני סוגים עיקריים של מערכות משאבות, משאבות צנטריפוגליות ומשאבות עקירה. כאן בסקרמנטו, העיר מסתמכת על משאבות כדי להעביר מים ומוצרי פסולת ליעדם הסופי. משאבות גם עוזרות לסנן גזים מזיקים וכימיקלים ממוצרי פסולת, כך שהם לא ייכנסו לנכס שלך דרך הצינורות.

כל בניין מסתמך על משאבות בור למערכות אינסטלציה. בלעדיהם, בית, מתחם דירות, בית ספר או מסעדה עלולים לעמוד בפני הצפות עודפות. משאבות בור מופעלות על ידי מתג שנכבה כאשר מפלס המים באגן הבור מגיע לרמה מסוימת. כאשר מתג זה מופעל, המים יישאבו לצינור הזרמה ויובלו למקום ניקוז ייעודי.

כוח משיכה

כאשר לא נעשה שימוש במשאבות, מערכות ניקוז סניטריות מסתמכות על כוח המשיכה כדי להעביר ביעילות את הביוב הרחק מבניינים ואל מתקני טיפול. על מנת שמערכות אלו יתפקדו, צינורות קבורים עמוק מתחת לאדמה כדי לאפשר לכוח הכבידה לדחוף מי שפכים דרך מערכת הצנרת.

כוח הכבידה הוא גם גורם בולט בתפקוד של מערכות ניקוז ביוב. כדי להרחיק עודפי מים מרחובות ומדרכות, המים האלה חייבים ליפול דרך הניקוז. אין מערכת ששואבת אותו לשם, רק כוח הכבידה מפעיל לחץ ודוחף את המים לרשת הצינורות התת-קרקעית.

בשל הגיאוגרפיה של סקרמנטו, כוח הכבידה מועיל רק בשלב הראשוני של הובלת מים. אז, העיר מסתמכת על תחנות משאבה כדי להעביר ביעילות מי גשמים שנאספו. עם זאת, סיפונים הם דרך מצוינת להעביר מים נגד כוח המשיכה ללא צורך במערכת משאבות.

בשימוש נפוץ בשירותים, סיפונים, צינורות AKA, מאפשרים למים לזרום כלפי מעלה ומעל עיקול בצינור. בשל הלחץ שנבנה מהשינוי במפלס המים, כוח הכבידה מאלץ את המים מעל עיקול הצינור, ונראה שהם מתפקדים כמו משאבה ללא המכניקה המורכבת.

שסתומים

שסתומים ממלאים מספר פונקציות בכל סוגי מערכות האינסטלציה. החל מסגירת מים ועד התאמת לחץ, שסתומים הם מנגנון הכרחי לשליטה בזרימת המים ובכיוון המים במקומות מגורים, מסחריים ותעשייתיים.

כאשר צריך להפסיק את הובלת המים, ישנם שסתומי סגירה בכל מערכת האינסטלציה כדי לעצור את זרימת המים. זה משמש לעתים קרובות כאשר צינור צריך להיות תיקון. במקרה של צינור שבור או דליפה, השסתומים יכולים להגביל את זרימת המים מחלק נתון של מערכת האינסטלציה, כך שהשרברבים יוכלו לתקן את המתקן בבטחה. הקפידו לאתר את שסתומי הסגירה בביתכם כדי שתדעו היכן לכבות את זרימת המים במקרה של דליפה.

שסתום סגירת מים בצינור מסחרי

מה לעשות כשמערכות האינסטלציה שלך נכשלות בסקרמנטו

כל אחת מהמערכות והתכונות הללו מחוברות זו לזו כדי לספק לך את המים שאתה משתמש בכל יום. לא משנה סוג מערכת האינסטלציה, בשלב מסוים היא תזדקק למעט טיפול נוסף. בין הובלת מים ממתקני טיפול, לברזים בבתים שלכם וחזרה למקומות עקירה, מערכת האינסטלציה לא תוכל להחזיק מעמד לנצח.

כאשר משהו משתבש במערכות האינסטלציה למגורים, מסחריים או עירוניים, אתה יכול לסמוך על אקספרס ביוב וניקוז שיבדקו ויתקנו במהירות את הבעיה. אנו מתמחים בטכנולוגיית תיקון צנרת ללא תעלה לשיקום תקינותם של צינורות תת קרקעיים שניזוקו מבלי לפגוע ברכוש שמסביב. זה אומר שאנחנו נטפל בבעיה ולא תצטרך לדאוג מכל נזק לדשא או לגינון שלך.

הצוות שלנו מורשה ומבוטח, כך שתוכלו לסמוך עלינו שנוודא שהצינורות שלכם פועלים. עם שנים של ניסיון תחת החגורה, ראינו כל מיני נזקים. בין אם הצינורות התת קרקעיים שלך נשברו הודות לשורשי עצים מגודלים או חומרים פגומים, אנו נפתור את הבעיה תוך זמן קצר. פנה לקבלנים שלנו עוד היום כדי ללמוד עוד על שירותי תיקון והתקנת אינסטלציה בסקרמנטו!

שירותי אינסטלציה מקצועיים עירוניים סקרמנטו



שירותי אינסטלציה

התקשרו היום 03-372-7050

About theelman

Check Also

מהו ניקוז ראשי לביוב? מה שאתה צריך לדעת

ניקוז ראשי ביוב הם חלק בלתי נפרד ממערכת האינסטלציה המורכבת של סקרמנטו. ללא הניקוז והקווים …

דילוג לתוכן