Home / שירותי אינסטלציה / באילו כלים משתמשים לבדיקת קו ביוב?

באילו כלים משתמשים לבדיקת קו ביוב?

שרברבים מבצעים בדיקת קו ביוב

צריך קצת יותר מאשר עין חדה כדי לראות היטב את האיכות של צינור ביוב תת קרקעי. תחזוקת צנרת הביוב דורשת לא רק עובד מיומן, אלא גם יכולת לראות במדויק את הנזקים באופן שישמור על בטיחות כל אחד מהצוות.

לבדיקה יסודית של צנרת ביוב תת קרקעית, תוכלו להסתמך על צוות אינסטלטורים מוסמכים. אלה שקיבלו הסמכה מתוכניות ההסמכה להערכת ביוב או צינורות של NASSCO, מאומנים בביצוע בדיקות בצורה בטוחה. דרישה זו מבטיחה שכל הבדיקות יהיו עקביות ונעשות ברמת איכות גבוהה. בנוסף, אינסטלטורים בעלי הסמכה זו מוסמכים ומיומנים ביותר להשתמש בציוד הטכני הדרוש לבדיקה יסודית.

אודות בדיקות ביוב טכניות

המטרה העיקרית של בדיקת קו ביוב היא איסוף מידע חזותי כדי להעריך את איכות הפנים של צינורות המערכת. ביוב מעבירים שפכים ונגר מבתים ועסקים בסקרמנטו אל מכוני טיהור. מכיוון שקווי ביוב אלה רואים שימוש רב, הם דורשים תחזוקה שוטפת כדי להבטיח שהם מרחיקים פסולת כראוי מהעיר. אם אתם חושבים על רכישת בית, כדאי גם לערוך בדיקת ביוב כדי לוודא שהתקינות המבנית של הצנרת התת-קרקעית שלמה.

במהלך בדיקה, ייתכן שהשרברב מחפש כמה דברים שונים. ראשית, יש צורך בבדיקה לצורך תחזוקה שוטפת. בדיוק כמו איך אתה מכניס את המכונית שלך לחנות באופן קבוע, גם צינורות הביוב בסקרמנטו צריכים להיבדק באופן יזום. גם אם אין סימני נזק ברורים, אין לדעת מה עלולים לגלות אם לא ערכתם בדיקה זמן רב.

בשילוב עם בדיקות תחזוקה שוטפות, ניקוי שוטף יצמצם את הבלאי הרגיל הנראה בחלק הפנימי של צנרת הביוב. כמובן שבכל קו ביוב יש כמות גדולה של שפכים שעוברים ברשת הצינורות ולכן סתימה כלשהי או נזק קל נורמלי למצוא במהלך בדיקה. עם זאת, ניקיון ובדיקות קבועות יכולים להאריך את תוחלת החיים של קווי ביוב.

הסיבה הבאה שעירייה עשויה להזדקק לבדיקת ביוב היא לפתור נזקי ביוב שעלולים להיות מסוכנים לאנשים ולנכסים שמסביב. זה כולל ביוב סתום או זרימה חזרה של שפכים. בעזרת בדיקה, יוכלו האינסטלטורים לזהות את מקור הבעיה ולפתור אותה לפני שהבעיה תחריף.

כלים המשמשים לבדיקות קו ביוב

ביצוע בדיקת ביוב היא משימה לא פשוטה. עם זאת, ישנם כלים זמינים כדי להפוך את התהליך לחלק ובטוח ככל האפשר הן עבור שרברבים והן להולכי רגל בקרבת מקום. בואו נצלול לכמה כלים וציוד נפוצים הדרושים לבדיקת קו ביוב יסודית.

מכשיר איתור

כדי לבצע בדיקת ביוב, אינסטלטורים צריכים קודם כל לדעת היכן נמצא הצינור. באמצעות מכשיר מגנטי, אינסטלטורים יכולים לקבוע את מיקומו של צינור על סמך השדה המגנטי שלו. בדרך כלל חיישנים אלו ממוקמים במרחק של כשמונה מטרים זה מזה ומזהים את ההבדל בשדה המגנטי ביניהם.

וו ביוב

כדי להיכנס לצינור הביוב, יש להסיר את פתח הביוב. חלקי הפלדה האלה כבדים מאוד, אז זה תמיד שימושי לקבל קצת סיוע. בנוסף, ווים מבטיחים כי מכסה הביוב יוסר בבטחה לפני תחילת בדיקת קו ביוב.

מצלמות

דרך מצוינת לערוך בדיקה היא באמצעות מצלמה. זה מאפשר ביצוע פרויקטים מעל פני הקרקע, במקום לחפור קווי ביוב. בעזרת מצלמה ניתן לבצע את תהליך הבדיקה בצורה בטוחה ויעילה. בנוסף, כלים אלה שימושיים גם עבור פרויקטים של תיקון צינורות ללא תעלה. ישנן מספר אפשרויות מצלמה שאינסטלטור עירוני עשוי לבחור להשתמש בהן, בהתאם ליישום הדרוש.

בדיקת קו ביוב עם מצלמה

מצלמות עמוד

דרך קלה לראות את הפנים של קווי ביוב היא באמצעות מצלמה קטנה המותקנת על עמוד. מצלמה זו מציעה ניידות מוגבלת מכיוון שהעמוד אינו מסוגל לתמרן סביב עקומות, אם כי היא יכולה להיות שימושית כאשר קו ביוב פגום מכדי שאינסטלטור יוכל להיכנס אליו בבטחה.

מצלמות זחל

מצלמת זחל היא מכשיר שנשלט מרחוק כדי לנסוע לאורך תחתית קו הביוב. בהתאם לגלגלים שבהם נעשה שימוש, הזחלן יכול לעבור מעל מכשולים ולמצוא נזקים. עם המצלמה המצורפת, צוות בדיקה יכול לצפות בכל אחד מהפגמים הללו ולדווח על תמונות מפורטות שצולמו על ידי המכשיר. שוב, מצלמות אלו מאפשרות צפייה בטוחה באזורים פגומים שקשה לגשת אליהם.

מצלמות דחיפה

מצלמת דחיפה משמשת לעתים קרובות לצפייה בקווים רוחביים וצינורות ניקוז. מצלמה המחוברת לקצה כבל ארוך נדחפת דרך קו ביוב כדי לבדוק כל נזק. בקצה השני של הכבל, השרברבים יכולים לצפות בתמונות שצולמו במצלמה ומוצגות על מסך מחשב קטן.

למצלמות דחיפה יש יותר גמישות ממצלמות עמוד, אם כי זווית הצפייה עשויה להיות קשה לכוונון. עם סוג זה של מצלמה, ניתן להשלים בדיקות במהירות ובבטחה הן עבור פרויקטים בקנה מידה קטן והן עבור צרכי צפייה בצנרת עירונית גדולים יותר.

צגי גז

כדי להבטיח בדיקה בטוחה, שרברבים משתמשים בציוד ניטור גז לפני הסרת מכסה ביוב. מוניטור גז יכול לזהות מתאן ומימן גופרתי בסמוך לפתח קו ביוב ולאפשר לאינסטלטורים לנקוט באמצעי הזהירות הדרושים.

גזים אלו עלולים לגרום נזק משמעותי לאזור שמסביב ולצוות אם יש ניצוץ בקרבת מקום. לכן, איתור הגז לפני תחילת תהליך בדיקה הוא הליך הכרחי כדי להבטיח שכולם בטוחים.

ציוד בטיחות

חשוב שכל האינסטלטורים יתנו עדיפות לבטיחות בעבודה. זה כולל שימוש בקונוסים ברחוב, דגלים, כובעים קשיחים, אפודים מחזירי אור ועוד כדי להקל על איום הסכנות בזמן העבודה. פריטים אלו יכולים להרחיק מכוניות והולכי רגל מאזורים מסוכנים תוך שמירה על חשיפה ומוגנת של השרברבים.

למה לצפות במהלך בדיקת ביוב

לפני שצוות של שרברבים מגיע כדי לבצע בדיקת קו ביוב בנכס שלך, כנראה שאתה צריך להבין מה הם יעשו. מטרת הבדיקה הזו היא למצוא את המקור לבעיות ידועות ולזהות גם את כל הבעיות הקיימות שאולי עברו מתחת לרדאר.

במהלך הבדיקה, אינסטלטור ישתמש בציוד המפורט במאמר זה כדי לצפות בחלק הפנימי של צנרת הביוב בנכס שלך. עבור קווים רוחביים למגורים, סביר להניח שהם ישתמשו במוט פשוט או במצלמת דחיפה כדי לראות היטב את צינור הביוב. עם מצלמה זו, האינסטלטור יפקח עין על חדירת שורשים, סדקים, סתימות וחומרים פגומים.

התהליך דומה מאוד עבור בדיקות קו ביוב עירוני. ההבדל העיקרי כאן הוא שהציוד המשמש ככל הנראה יהיה מתוחכם יותר. עבור צינורות גדולים יותר, נפוץ שרברבים משתמשים במצלמת זחל כדי לקבל יותר גמישות כאשר הם מכסים שטח פנים גדול יותר.

בעבר, שרברבים היו צריכים להיכנס בעצמם לצינורות הביוב הגדולים לאחר הסרת מכסה הביוב. זה הפך את העבודה לקשה מאוד ומסוכנת למדי בגלל התאורה הנמוכה והשטח הקטן לעבוד בו. בעזרת מצלמות מתקדמות, צוותי בדיקה מסוגלים לקבל תצוגה הרבה יותר מפורטת של ביוב ולתעד נתונים יסודיים.

קונוסים בטיחותיים סביב ביוב לבדיקת קו ביוב

שכור שרברבים מקצועיים של סקרמנטו לבדיקות קו ביוב

בדיקות קו ביוב סדירות מבטיחות כי דרכי המים בסקרמנטו יישארו בטוחים עבור תושבים, עסקים ומבקרים. למרות שאולי לא תחשוב פעמיים על קווי ביוב, זה קריטי שהם יתוחזקו היטב כדי שהעיר הזו תפעל בצורה חלקה.

לכל צרכי קו הביוב, תוכלו לסמוך על האינסטלטורים המוסמכים באקספרס ביוב וניקוז לבדיקות מפורטות ושירותי תיקונים. אנו מתמחים בטכנולוגיה ללא תעלה על מנת להבטיח שכל הפרויקטים יסתיימו בבטחה ועם תשומת לב רבה לפרטים. אם אתם מחפשים צוות לביצוע בדיקה, פנו אלינו עוד היום!

סקרמנטו ספיישל מתפוצצת צינור



שירותי אינסטלציה

התקשרו היום 03-372-7050

About theelman

Check Also

הכל על 3 הסוגים העיקריים של מערכות אינסטלציה

בין אם אתה בבית, עובד במסעדה או מבלה בחנות קמעונאית, אתה הולך להשתמש בסוגים שונים …

דילוג לתוכן