תנאי אינסטלציה ותנאי תיקון ללא תעלה מוסברים

תנאי_אינסטלציה

למרות שנוכל להמשיך ימים שלמים ולהגדיר כל כלי אינסטלציה, מתקן ותרגול בחוץ, ריכזנו את המידע הזה וכללנו את מונחי האינסטלציה הרלוונטיים ביותר שתצטרכו ותרצו לדעת עבור תיקון אינסטלציה בסיסי.

עם זאת, תיקונים מהירים, תיקון בבית או אפילו עבודות קטנות לא תמיד פותרים את הבעיות שלך. לפעמים, תצטרכו גם לחקור פתרונות נטולי תעלה למקרים בהם תצטרכו לחזור במקרה של מצבי חירום דרסטיים בצנרת.

מדוע חשוב להבין את תנאי האינסטלציה הללו

כבעל בית, חיוני להיות בעל הבנה בסיסית של מונחי אינסטלציה. זה לא רק יעזור לך לתקשר ביעילות עם שרברבים במהלך תיקונים או התקנות, אלא זה גם יכול לעזור לך לפתור בעיות קלות בעצמך. הכרת מונחים כמו "דש", "קצב זרימה" ו"תיקון ללא תעלה" יכולה לעזור לך לזהות ולטפל בבעיות פוטנציאליות לפני שהן הופכות לבעיות יקרות.

בנוסף, הבנה של תנאי האינסטלציה יכולה לחסוך ממך ניצול על ידי קבלנים לא ישרים שעשויים לנסות להשתמש בז'רגון מבלבל כדי לגבות יותר מדי תשלום עבור השירותים שלהם. בסך הכל, ידע במונחי אינסטלציה בסיסיים מעניק לבעלי בתים שליטה על מערכת האינסטלציה בביתם ולהבטיח את תפקודה התקין לאורך שנים.

כלי אינסטלציה בסיסיים

זה לא רק לדעת את החלקים, אלא גם שליטה בכלים הנכונים לעבודה היא חיונית. החזקת הכלים הללו בהישג יד חיונית להתמודדות עם תיקוני אינסטלציה קלים ומשימות תחזוקה שוטפות ברחבי הבית, מה שמבטיח שתוכל לטפל בבעיות במהירות מבלי להזדקק תמיד לבעל מקצוע.

  • ניקוז נחש (או מקדחה) – נחש ניקוז הוא כלי מתכופף ומכור שבו שרברבים משתמשים לעתים קרובות כדי לעקור פסולת סתומה בתוך צינורות הניקוז. ניתן לרכוש כלים אלו במחיר סביר, והם שימושיים מאוד בהישג יד.
  • מפתחות אגן – מפתחות אגן הכרחיים כמעט תמיד כאשר עובדים עם קווי אספקה ​​או אביזרי אינסטלציה אחרים שקשה להגיע אליהם. מפתח ברגים אלה ניתנים להתאמה הן לזוויות והן לאורכים שונים, ומספקים גישה אפילו לאביזרים המתאימים ביותר.
  • מפתח ברגים – הכלים המתכווננים הללו חיוניים בכל ערכת כלי אינסטלציה (ובערכת טיפול ביתי, לצורך העניין). לעתים קרובות הם הדבר הראשון שעולה לך בראש כשאתה שומע את המילה "מפתח מפתח ברגים", כך שיש סיכוי טוב מאוד שכבר יש לך אחד בבית שלך איפשהו. למפתחי מפתח ברגים יש לסתות חלקות ואינם פוגעים בגופי אינסטלציה בעת שימוש.
  • מפתחות צינור – כלים אלו הם הבטוחים ביותר לעבודה עם צנרת אינסטלציה ביתית. הם כוללים לסת עליונה מתכווננת, מה שהופך את העבודה עם קווי אינסטלציה הדוקים למשימה ללא כאבים; משמש לרוב בתחזוקה עבור צינורות ברזל רך ומתקנים עגולים אחרים.

טרמינולוגיה של מתקן

טיפול בניקוז כיור_313494755

אביזרי האינסטלציה נמצאים בדרך כלל ברחבי הבית ומגיעים בצורות, גדלים וחומרים שונים. הכרת הטרמינולוגיה של מתקנים אלה היא חיונית בכל הנוגע להבנה כיצד פועלת מערכת האינסטלציה שלך.

  • צימוד – צימוד הוא חלק של חומרה מתאימה המשמשת לעתים קרובות במערכות אינסטלציה לחיבור מפרקים וצינורות. צימודים מעוקלים נקראים מרפקים, והם נמצאים לרוב בזוויות של 45° או 90°.
  • מאוורר ברז – הכוונה היא למכסה הקטן והמוברג ברוב הברזים המודרניים, אשר מפחית התזות כאשר מים זורמים. בעת אבחון בעיות בכיור, ייתכן שיהיה עליך להסיר את החלק הזה כדי להעריך את החלק הפנימי של הברז.
  • הוֹלֵם – אביזר הוא כל פיסת חומרה המחברת בין שני מקטעי צינור; צימודים ומרפקים נחשבים שניהם אביזרים.
  • סְנַפִּיר – חתיכת הגומי בתוך מיכלי שירותים היוצרת אטימה בין המיכל לקערה. כאשר אסלות נשטפות, החלק הזה מורם כך שהמים יכולים לעבור לתוך הקערה.
  • קצב זרימה – קצב זרימת המים דרך אביזרי האינסטלציה בבית או בנכס, מתועד בדרך כלל בגלונים לדקה או לשעה.
  • GPF, GPM ו- GPH – בהתאמה, גלונים לשטיפה, גלונים לדקה וגלונים לשעה; קצבי זרימה למדידת ביצועי השירותים.
  • טבעת O – גרסת אינסטלציה למכונת הכביסה הרגילה שלך. טבעות O הן עגולות, ובשל כך יוצרות אטימה אטומה בשימוש בתוך אביזרי אינסטלציה.
  • שסתום סגירה – השסתום הנפוץ מתחת למתקני הכיור, האמבט והשירותים המשמש כשסתום חירום במקרה של תקלה; במהלך כל תיקוני אינסטלציה עשה זאת בעצמך, תמיד הדק קודם את שסתום החומרים.

תנאי תיקון צנרת ללא תעלה

תיקון צנרת ללא תעלה מתייחס לשיטה לתיקון צינורות פגומים או דולפים מבלי לחפור או לחפור את החצר שלך. טכניקה זו מאפשרת הפרעה מינימלית לרכוש שלכם ויכולה לחסוך זמן וכסף בהשוואה לשיטות תיקון צנרת מסורתיות. הנה כמה מונחי אינסטלציה שחשוב לדעת שרלוונטיים לתיקון צנרת ללא תעלה.

  • משעמם כיווני – הכוונה היא לחפירה המינימלית הנדרשת כאשר אין נקודות כניסה קיימות מראש ליישומי ריפוד ללא תעלה. בניגוד לחפירת צינורות פגומים, טכנאי תיקונים יכולים לגשת לצינור שלך באמצעות מקדחות הכוונה קטנות, ששומרות במידה רבה על הרכוש שלך ומסירות את הנוף ממשוואת התיקון.
  • סילון הידרו – הילוך הידרו הוא שלב 1 ביישום ללא תעלה. לאחר הערכת הנזק והיקפו, מומחים ללא תעלות ישתמשו בכלי סילון כדי לפנות צינורות מפסולת, לכלוך וחומרים אחרים; תחשוב על שטיפת חשמל עבור קירות הצינור שלך. לאחר מכן, ניתן להשתמש בספינות וחומרים אחרים כדי לשחזר את הצינור המדובר.
  • ריפוד ביוב לביוב – הכוונה לתיקון ללא תעלה למערכות ביוב עירוניות. באמצעות פתחי ביוב, מקצוענים ללא תעלה יכולים ליישם ספינות ושלפוחיות אוויר ללא חפירה; זה חוסך עשרות אלפי דולרים בשיקום קווי ביוב.
  • צינור מתפוצץ – כאשר צינורות פגומים באופן משמעותי ואינם ניתנים לשיקום באמצעות ציפויי צינורות, מקצוענים ללא תעלה ימליצו על התפוצצות צינור. ביישומים מתפרצים, ראש מתפרץ בצורת חרוט מפלדה שבר צינור פגום מבפנים, ומתקין צינור חדש (מחובר לראש המתפרץ) ביישום יחיד וחסר תפרים.
  • צנרת – ציפוי צינורות הוא האומנות חסרת התעלה של שיקום קווי צינור חולים מבפנים. באמצעות נקודות כניסה לא פולשניות, מומחים ללא תעלות יכולים לצפות את קירות הצינור הפנימיים ולרפא מקטעי צינור חדשים במקום באמצעות שלפוחיות חום, מים או אוויר (ומכאן המונח בתעשייה, "צינור אפוי במקום"). תהליך זה יכול להסתיים בדרך כלל ביום אחד.
  • טכנולוגיה ללא תעלה – טכנולוגיות נטולות תעלות הן אלו המשמשות לתיקון צינורות תת קרקעיים ללא חפירה פולשנית (או "חפירת תעלות") יקרה ופולשנית של תיקונים מסורתיים. זה מתייחס בדרך כלל לציוד ריפוד צינורות, מכונות משעממות כיווניות וטכנולוגיית התפוצצות צינורות.

פנו לביוב אקספרס לקבלת ייעוץ אינסטלציה מומחה

הבנת הכלים הבסיסיים, הטרמינולוגיה של המתקנים ומונחי תיקון ללא תעלה חיונית לכל מי שמחפש להתמודד עם תיקוני אינסטלציה ביתיים או מסחריים. בין אם אתה חובב עשה זאת בעצמך או פשוט מחפש להבין טוב יותר את השירותים המקצועיים שאתה שוכר, מדריך זה מצייד אותך בידע הדרוש כדי לנווט במורכבות של אינסטלציה.

זכרו, אינסטלציה היא היבט קריטי בתחזוקה של כל נכס, ומידע זה יכול לעשות את כל ההבדל במניעת בעיות קטנות מלהפוך לבעיות גדולות. יש שאלות? הצוות בביוב אקספרס כאן כדי לעזור!
Sp



שירותי אינסטלציה

התקשרו היום 03-372-7050

About theelman

Check Also

מה שאתה צריך לדעת

מערכות צינור אורנגבורג, שפותחו בעיקר באורנג'בורג, ניו יורק עד שנות ה-70, היו צינורות הביוב הנפוצים …

דילוג לתוכן