תיקון לעומת החלפת צינורות מים בסקרמנטו

תיקון VS החלפת צינורות מיםלגלות שיש לך צינור מים פרוץ על הידיים זה אף פעם לא כיף. יש לך מספר אפשרויות ברגע שהבעיה הזו מתעוררת בבית שלך בסקרמנטו. אתה יכול לתקן את צינור המים או שאתה יכול להחליף אותו.

היכולת שלך פשוט לתקן אותו תהיה תלויה במידת החמור של מצב הצינור. החלפת צנרת מים בסקרמנטו יכול להיות יקר, ולכן הערכת מצב קווי המים שלך היא קריטית בכל הנוגע לתקציב מערכות אינסטלציה.

גורמים אחרים ישפיעו גם על ההחלטה שלך. לדוגמה, אם צנרת האינסטלציה שלך היא בת שנים רבות, אז אולי תרצה לשקול להחליף אותה לגמרי במקום לנסות לתקן אותה.

תיקון צנרת מים

כאשר אתה מנסה לתקן את הצינור הפגוע לעומת החלפתו האינסטלטור יצטרך לבוא ולבדוק את הצינור. הוא יקבע היכן הצינור דולף. לעתים קרובות תראה מים מחלחלים דרך האדמה במקום שבו הם סדוקים. לאחר מכן, האינסטלטור יכניס צינור אוויר לצינור מעבר לנקודת השבירה. צינור האוויר ירוקן את המים שנותרו בצינור באותו זמן.

לאחר מכן, צינור שקטן בערך בגודל אחד מהצינור המקורי מוחדר לתוך הישן. שרברב סקרמנטו שלך חייב לדחוף אותו פנימה הרבה מעבר לנזק בצינור, לדחוף את הצינור עד שהוא פוגע במים. עכשיו זה צריך להיות שקוע.

דרך לבדוק את עומק הצינור היא לנשוף לתוכו אוויר ולהקשיב לבועות אוויר במים. בחריץ שבין שני הצינורות, מרחו מילוי סדק מוקצף אורטן מתרחב. הקצף יתרחב ויתקשה מאוד כדי למלא את החלל בין שני הצינורות. הכוונה לכך היא שהקצף יזרום עד לגובה המים ואז יקצף בחזרה אל פני הקרקע. אתה תראה את זה נוטף אחרי שהוא אטום את הסדק. אינסטלטור סקרמנטו שלך ינקה את הקצף העודף וימתין שיתקשה. השלב האחרון הוא לחבר את קו המים הפנימי והקטן יותר למערכת ולהפעיל שוב לחץ מים.

יתרונות_החלפת_צנרת_מים

החלפת צינורות המים

פעמים רבות הצינורות כל כך ישנים או שחוקים עד כדי כך שאתה צריך להחליף אותם במלואם כאשר מתרחשת נזילה. הקפאת מים היא לעתים קרובות הגורם לפקקים בצינורות. כשהמים קופאים הם מתרחבים. הצינורות אינם מיועדים למתיחה ואינם עשויים מבדים גמישים. לא משנה חומר הצינורות, בסופו של דבר הבלאי של ההתרחבות וההתכווצות יחליש את הצינור. שוב יש לך מספר אפשרויות גם בקטגוריה זו.

תעלות היא אמצעי להחלפת הצינור שלך; עם זאת, ישנן טכנולוגיות חדשות רבות יותר המאפשרות החלפת צינורות במקומם (CIPP). נדון בשיטות של כל אחד מהם כדי שתוכל לראות מה הכי מתאים לבית שלך בסקרמנטו!

חפירת תעלות

החלפת_צינור מים

תעלות היא שיטה מיושנת הכוללת חפירת הצינור בשלמותו. כל הגליל חייב להיות חשוף, כולל תחתית הצינור. בנוסף, יש לחפור את כל אורך הצינור, לא רק את הקטע עם סדק במערכת האינסטלציה שלך.

חפירת תעלות אינה הצורה הפופולרית ביותר של החלפת קו מים כיום, מכיוון שהיא עשויה להיות מאוד יקרה וגוזלת זמן. התהליך עוקר לחלוטין את הדשא שלך וכל גינון שיש לך באזור. זה מעלה את המחיר כפי שאתה צריך לשלם כעת כדי להחליף את הדשא שלך באזורים המושפעים.

זה יכול להיות מסוכן גם במונחים של חיתוך לחוטי כבלים וחוטים אחרים דומים בזמן החפירה. חשוב שחברות החשמל שלך יצאו החוצה ויסמנו את הקרקע היכן לא לחפור כדי שתוכל לשמור על מערכת האינסטלציה שלך מוגנת. למרבה המזל יש אפשרויות נוספות מלבד תעלות להחלפת צנרת.

החלפת צינור ללא תעלה

תיקון_ביוב_חסר_תעלות_-_נפצת_צנרת

שיטות ללא תעלות הפכו לדרך החדשה והמשופרת להחליף צינורות. בדרך זו, אתה לא צריך לחפור את כל הצינור. ישנן מספר שיטות של צינור מרפא במקום (CIPP). שיטת צינור אפוי במקום כוללת החלפת הצינור מתוך הצינור הקיים. מכונה משמשת לשאת צינור חדש, מעט קטן יותר, לתוך הצינור הפגום. המכונה נוסעת לכל אורך הצינור על ידי כניסה בקצה אחד והחוצה מהשני, תוך הנחת הצינור בו זמנית.

משאית_ביוב_ו_משאית_ניקוז_אקספרס

ישנם יתרונות רבים לשיטות CIPP. זה חסכוני, חסכוני לסביבה, ומספק עמידות מקסימלית. שיטות צינור אפוי במקום הן אלטרנטיבה יתרון גדול לשיטות חפירה והחלפה מסורתיות בסקרמנטו. החלפת צנרת מים בדרך של תעלות היא הוצאה הרבה יותר גדולה משיטות Cured in Place Pipe. CIPP אינו מצריך לקרוע את כל הדשא שלך. החלפת גינון משפיעה מאוד על המחיר הכולל של תעלות.

בין אם אתה מנסה לתקן את צינור המים שלך או שואף להחליף אותו לחלוטין, יש לך כמה אפשרויות במאמץ שאתה חייב לשקול עבור מערכת הצנרת שלך.

תיקון הצינור שלך יכול להיות אפשרות זולה בהרבה מהחלפתו. אפשרות זו מותנית לחלוטין במידת הנזק בצינור. אם הצינור שלך ישן או שיש לו נזק חמור, תרצה להחליף אותו.

במונחים של החלפתו, יש לך אפילו יותר אפשרויות. חפירת תעלות כרוכה בחפירת הצינור כולו לצורך החלפה. חיסרון אחד בשיטה זו הוא שאתה ממש צריך לקרוע חלק עצום מהדשא שלך. כמו כן, זה די גוזל זמן מכיוון שתהליך החפירה לוקח הרבה יותר זמן מאשר שיטות אחרות ללא תעלה. תעלות מכונה לעתים קרובות "השיטה הישנה" להחלפת צינורות.

תיקונים ללא תעלות יכולים להיות מהירים וקלים עבור צינורות נחושת. שיטות צינור אפוי במקום הן כאלה שאינן כוללות הוצאת הצינור בשלמותו אלא תיקון שלו בזמן שהוא עדיין קבור. אחת הדרכים היא להשתמש במכונה שנעה דרך צינורות המתכת, כשמאחוריה צינור חדש. הצנרת החדשה מונחת במקומה כך שהיא מאובטחת והנזק של הצינור הישן לא ישפיע על ביצועי הביוב.

סימנים שאתה צריך להחליף או לתקן את הצינור שלך בסקרמנטו

האם שמעת רעשי גרגור ודפיקות מוזרים מצינורות המים שלך? האם חשבונות המים שלך עולים ללא סיבה לכאורה? אלו הם סימנים לכך שמערכת הצנרת בביתך עשויה להזדקק להחלפה או עבודת תיקון – במיוחד אם מדובר במערכת אינסטלציה ישנה יותר.

סימנים נפוצים המעידים על צרכי החלפת צנרת או תיקון כוללים מים דהויים, ניקוז איטי או ירידה בזרימת מי השתייה, עלייה בפעילות המזיקים סביב קו המים שלך, וכמובן, אותם רעשים מוזרים המגיעים מהצינורות שלך. בעוד שלחץ מים נמוך יכול להיות סימן לבעיות קלות יותר, זה יכול להיגרם גם מדליפות בקו ראשי סדוק או שבור. כדאי גם לחפש סימנים של נזקי מים ברחבי הבית.

בנוסף, אם יש לך צינורות פגומים, תרצה לבדוק החלפת צינור. אנחנו יכולים לקבוע אם יש לך צינורות שחוקים עם א

אל תחכו עד שיהיה מאוחר מדי – דאגו לבצע החלפת צנרת או תיקונים בהקדם האפשרי לפני שייגרם נזק נוסף למערכת המים שלכם.

סוגים נפוצים של צנרת אינסטלציה

אינסטלציה היא חלק חיוני בטיפול בכל בית. על מנת להבטיח שמערכת האינסטלציה בטוחה ומתפקדת, חשוב להבין את מספר הסוגים הנפוצים של צנרת אינסטלציה. צינורות פלדה מגולוונת הם עמידים ולכן שמורים בדרך כלל לקווי אספקת מים. צינורות PEX גמישים יותר ומשמשים לעתים קרובות למערכת הניקוז. צינור נחושת נהדר עבור יישומים מגורים ומסחריים בשל מאפייני בקרת הטמפרטורה הנוחים שלו, בעוד שצינור פלסטיק הוא קל משקל וחסכוני כאחד. צינורות עופרת היו פופולריים היסטורית, אולם בגלל הרעילות שלהם במי שתייה, צינורות פלדה מגולוונת, נחושת, פלסטיק ו-PEX הפכו לסטנדרט כיום.

צור קשר

אנו כאן בביוב אקספרס ב-Express Sewer בדאגה לעזור לך להחליט אם עליך לתקן או להחליף את צנרת המים התפוצצה שלך. אנו עוזרים לבעלי בתים בסקרמנטו עם החלפה ותיקון של קו מים, החלפה ותיקון של קו מים ללא תעלה, וחבילה מלאה של שירותי אינסטלציה למגורים.

צוות האינסטלטורים המקצועי שלנו מכיר את כל הסימנים המעידים, כך שנוכל לעזור לך בקלות לאבחן את הבעיה במהלך פרויקט ההחלפה שלך. אנחנו כאן כדי לעזור לך לקבוע אם אתה זקוק להחלפה או אם ניתן לתקן את קו המים באזור סקרמנטו, כולל רנצ'ו קורדובה ו-Fair Oaks. צרו קשר עוד היום ונתחיל בבדיקת אינסטלציה לתיקון צנרת המים של סקרמנטו!

סקרמנטו ספיישל מתפוצצת צינור



שירותי אינסטלציה

התקשרו היום 03-372-7050

About theelman

Check Also

מה שאתה צריך לדעת

מערכות צינור אורנגבורג, שפותחו בעיקר באורנג'בורג, ניו יורק עד שנות ה-70, היו צינורות הביוב הנפוצים …

דילוג לתוכן