ארבע דרכים לטפל בצינור ביוב שבור

ידית_שבור_צינור_ביוב

מערכת האינסטלציה של הבית שלך מביאה מים נקיים וטריים לתוך הבית ולאחר מכן מובילה מים משומשים דרך קו ביוב. אולם כאשר קו ביוב נשבר, זרימה זו נעצרת. גילוי מוקדם יכול לעזור בניהול קו ביוב שבור, אך מניעה נותרה הדרך הטובה ביותר לשמור על ניקוז הניקוז שלך נקי, נקי וזורם כראוי.

יכול להיות קשה להבחין בין ניקוז סתום לצינור ביוב שבור. תסמינים של צינור שבור וגם של ניקוז סתום כוללים ריח רע הנובע מניקוז אחד או יותר ומים מגובים בכיורים, בשירותים ובאמבטיות. אם יש לך יותר מניקוז אחד שמגבה, אז אולי יש לך א צינור ביוב שבור.

ארבע דרכים לטפל בצינור ביוב שבור

ישנם כמה סימנים מובהקים של צינור ביוב שבור. אם אתה:

  • להריח גז ביוב
  • חווים לחץ מים נמוך פתאום
  • שימו לב לכתמי לחות בבית ובסביבתו
  • יש סתימה מתמשכת וניקוז איטי

אז אולי יש לך צינורות ביוב שבורים בבית שלך. אם יש לך קו ביוב פגום, זה יכול להיות מסיבות רבות. הנפוץ ביותר הוא שהיה לך צינור סתום שמעולם לא התנקה, מה שעלול לגרום להתפוצצות צינור. עם זאת, בדיקת קו ביוב יכולה לעזור לקבוע אם גורמים סביבתיים (כגון שורש עץ שצומח לתוך הצינורות שלך) או צינורות ישנים וחלודים הם הגורם לצינור ביוב סדוק.

אם יש לך צינור ביוב שבור, יש כמה דברים שאתה צריך לעשות כדי להתמודד עם הבעיה.

תיקון_ביוב_חסר_תעלות_-_נפצת_צנרת

1: נסה לפתוח את הניקוז

קו ביוב יכול להיסתם מסיבות שונות, אבל האשמים הרגילים הם חבילות גדולות של נייר טואלט, גריז למטבח, שיער וחלאות סבון. לעיתים ניתן לבטל את ההצטברות הזו של אשפה באמצעות בוכנה או נחש שרברב, גם אם הסתימה משפיעה על יותר מניקוז אחד בבית או בעסק. במקרים מסוימים, ניתן לפנות בקלות קבקבים קטנים במינימום קושי. עם זאת, אם המאמצים שלך לפתוח סתימה בניקוז נכשלים, עדיף להתקשר מיד לאיש מקצוע. המשך השימוש הלא נכון בנחש של שרברב או בכימיקלים לניקוז עלול למעשה להחמיר את הנזק לצינור שלך.

2. מצא את הצינור

ידיעת מיקום קו הביוב שלך תעזור לך להתמודד עם קווי ביוב סתומים או שבורים בבית או בעסק שלך. אם יש לך גישה לחלל הזחילה מתחת לבית שלך או למרתף, צינור הביוב ניתן לאתר בקלות. בבתים הבנויים על יסודות לוח, הצינור יכול להיות קצת יותר קשה למצוא. זיהוי מיקום צנרת הביוב של הבית או העסק שלך הוא צעד ראשון חיוני בהערכת הבעיה (וסיוע לאינסטלטור מקצועי לדעת היכן לחפש).

אינדיקציה אחת לצינור שבור היא אזור רטוב, מסריח, שורץ באגים בחצר שלך; ניקוזים שאינם ניתנים לניקוי באמצעות בוכנה או נחש הם דבר אחר. איש מקצוע, עם הציוד המתאים, יכול להציץ לקו הביוב שלך עם טלוויזיה במעגל סגור ולקבוע את המיקום המדויק והיקף השבר. עם המידע הזה, הם יידעו אם אתה צריך לתקן חלק מהצנרת או אם יהיה צורך בהחלפה מלאה.

תת-קרקעי_צינור_ביוב_שבור

3. הערך את הנזק

בעזרת אינסטלטור מקצועי תוכלו לקבל הערכה טובה של הנזק לצנרת הביוב שלכם. בנוסף לסתימות מגובות, ישנן מספר דרכים שבהן קווי ביוב יכולים להיסדק או להישבר.

צינורות ישנים יותר בבתים ובעסקים של סקרמנטו עשויים להיות עשויים מברזל יצוק, אורנג'בורג או חימר. עם הזמן, הם הופכים שבירים ואינם יכולים לסבול את הלחץ של פסולת עודפת (או את הכימיקלים ואת השימוש האגרסיבי מדי במקדח אינסטלציה שהרבה בעלי בתים עושים זאת בעצמך משתמשים כדי לפנות את הניקוז שלהם).

שתילת עצים ושיחים קרוב מדי לביוב שלך יכולה גם לשבור את צינור הביוב שלך בשלב מסוים כשהשורשים משתלטים. בני משפחה ששמים יותר מדי נייר לאסלה הם גם עבריינים גדולים של שבירת צינור. שטיפה לא נכונה עלולה להוביל לשבור צינור ביוב.

4. תיקון או החלפה של צנרת ביוב שבורה

כאשר צינור נשבר, ייתכן שתוכל לתקן רק את הקטע שגורם לבעיה. אם יש לך בית עם צינורות ביוב ישנים יותר, ייתכן שיהיה זה חכם לתקן את כל הקו מהבית או העסק שלך למערכת הביוב של סקרמנטו. טכנולוגיה חדשה בטכניקות אינסטלציה יכולה לתקן או להחליף את רוב קווי הביוב תוך יום.

החלפת קו ביוב ללא תעלה היא פחות פולשנית משיטות קודמות ומחליפה את הצינורות שלך בצינור ספוג בשרף שמתקשה במקום ויוצר צינור שתוחלת חיים של 50 שנה. שיטה זו של החלפת קו ביוב משמשת לתיקון קטעים קצרים של צנרת ביוב בבתים, עסקים ועיריות.

תיקון קו ביוב במחוז סקרמנטו

קו ביוב שבור עלול לגרום לבעיות בריאותיות, לנזק לבית או לעסק ולתסכול רב. עזרה מקצועית יכולה להעריך ולתקן את הבעיה שלך תוך זמן קצר. אם יש לך בעיה עם צנרת ביוב שבור או בעיית אינסטלציה אחרת, צור קשר עם Express Sewer & Drain להערכה של מערכת האינסטלציה הביתית, העסקית או העירונית שלך. הצוות שלנו מתמחה ב תיקון קו ביוב בסקרמנטוFair Oaks, Rancho Cordova והאזורים שמסביב.

בטנת צינור ללא תעלה: הפתרון האולטימטיבי לתיקון ביוב



שירותי אינסטלציה

התקשרו היום 03-372-7050

About theelman

Check Also

תנאי אינסטלציה ותנאי תיקון ללא תעלה מוסברים

למרות שנוכל להמשיך ימים שלמים ולהגדיר כל כלי אינסטלציה, מתקן ותרגול בחוץ, ריכזנו את המידע …

דילוג לתוכן