איך אני מתקן ניקוז איטי באמבטיה?

אמבט מתנקז איטי בסקרמנטו

אם יש לך אמבט מתנקז לאט, אז הגיע הזמן לפנות את ניקוז האמבטיה שלך. סתימות וסתימות אחרות עלולות לגרום לאמבטיה שלך להתנקז באיטיות, ולכן חשוב כל כך לנקות אותן באופן קבוע.

עם זאת, אפילו עם ניקוי ניקוז רגיל, קבקבים מסוימים הם קצת יותר קשים לפתרון מאחרים. כאשר יש לך ניקוז סתום לאמבטיה, זה תיקון עשה זאת בעצמך קל.

מה גורם לניקוז איטי של אמבטיה?

יש כל כך הרבה סיבות שונות מדוע האמבטיה שלך מתנקזת לאט. בסופו של דבר, הסיבה הנפוצה ביותר לגיגית עם ניקוז איטי היא שיש לך סתימה בצנרת. למרבה המזל, ישנן כמה שיטות פשוטות לניקוי ניקוז לתקן את זה שיכולות לחסוך מכם את הצורך לקרוא לאינסטלטור.

ניקוז איטי של האמבטיה יכול לנבוע מכל אחד מהשילובים הבאים (או מכולם):

  • חוסר בניקוי ניקוז קבוע
  • הצטברות שיער
  • הצטברות של חלאות סבון, שמן גוף ועזרי יופי אחרים לרחצה
  • הצטברות מים קשים, שעלולה לגרום למינרלים להיצמד לצינורות שלך

אם זה נשמע כאילו זה יכול להיות הבעיה שלך, אל תשלח יד אל מנקה הניקוז הכימי שנקנה בחנות קאוסטית עדיין. ישנן דרכים יעילות יותר (ובטוחות יותר) לנקות ידנית את ניקוז האמבטיה שלך.

כיצד לתקן ניקוז איטי באמבטיה

אם אתה צריך לתקן אמבטיה עם ניקוז איטי, זה לא מסובך. כדי לנקות את הניקוז באופן ידני, תצטרך להתחיל בהסרת פקק הניקוז כדי לקבל גישה.

סוגי פקקי ניקוז: כיצד להסיר אותם

ישנם סוגים שונים של פקקי ניקוז המשמשים לעתים קרובות כדי לחסום את זרימת המים באמבטיה שלך. לא משנה איזה פקק לניקוז האמבטיה יש לך, יהיה צורך להסירו לפני שתוכל לשלוף פסולת. בצע את השלבים הבאים כדי להסיר את סוג הפקק הספציפי שלך:

Drop Stopper

זהו אחד הסוגים הנפוצים ביותר של פקקים לאמבטיה. יש לו כפתור קטן למעלה המאפשר לפתוח ולסגור את הניקוז. כדי להסיר את הפקק הזה, הסר את מכסה הפקק והסר את הבורג. זה נותן לך גישה לפסולת שנלכדת במוטות הניקוז. ברגע שיש לך גישה, תוכל להסיר בקלות כל שיער ופסולת שסותמים את הניקוז.

פקק לאמבטיה עם מנופים

לעתים קרובות ניתן למצוא זאת בבתים ישנים יותר בסקרמנטו. סוג זה של מעצור כולל ידית המחוברת לצלחת הצפת (נקראת גם לוח הצפת ניקוז) שאולי צריך להסיר לפני שתוכל להסיר את הפקק. עדיף להשתמש בשטיפה של מים חמים בעת ניקוי פקק מסוג זה כדי להבטיח שכל שאריות שאריות נשטפות בצינורות.

דחוף פקק

לעתים קרובות ניתן לראות בזה את המעצור המתסכל ביותר לעבוד איתו, כי אין דרך ברורה להסיר אותו. פקק זה לא ניתן לחלץ או להבריג כמו פקק טיפה.

עם זאת, ייתכן שתוכל להחזיק את הבסיס בזמן פתיחת הפקק כדי להסיר אותו בהצלחה. ברגע שהפקק יצא, תהיה לך גישה לכל פסולת. אם אתה צריך להעמיק, ניתן גם לשחרר את הבסיס.

לאחר שניקית את הניקוז שלך, השתמש באחד מחמשת הכלים האלה כדי לשמור על הניקוז שלך נקי.

איטי-אמבטיה-ניקוז-סקרמנטו

כיצד לנקות סתימות בניקוז האמבטיה שלך

לאחר שהסרת את פקק הניקוז שלך, ייתכן שיהיה עליך להיכנס יותר לתוך הצינור כדי לפנות ניקוז איטי. הטכניקות והתרופות הביתיות הבאות יכולות לעזור לך לסיים את העבודה.

חוט מכופף

אם אין לך נחש ניקוז, אז אתה יכול לעשות עשה זאת בעצמך עם חוט מתכת ארוך. ניתן להשתמש בחוט נוקשה, כמו קולב בגדים, עם וו כפוף בקצהו כדי להגיע לצינורות ולשלוף קבקבים. עם זאת, בעת שימוש בנחש אינסטלציה או חוט, היזהר לא לדחוף את הפסולת לתוך הצינור כי זה יכול להחמיר את הסתימה.

מים חמים או שטיפה תוצרת בית

לאחר שהסרתם שיער ושאר חומרי הניקוז, שטפו אותם במים חמים או בתערובת חומץ וסודה לשתייה. סודה לשתייה וחומץ יכולים לפרק את החומרים שסותמים את הצינורות שלך. שתי השיטות בטוחות יותר מהרבה חומרי ניקוי כימיים סטנדרטיים שנרכשו בחנות ויכולות להיות יעילות באותה מידה.

בוכנת שירותים

זהו כלי פשוט שכל בעל בית צריך לקבל. ניקוז איטי רבים יגיבו לשאיבה של בוכנה, והפתרון הפשוט הזה עשוי לספק תרופה לבעיות הניקוז האיטיות שלך, במיוחד אם הסיבה היא סתימה קלה.

כדי לצלול כראוי ניקוז אמבטיה, עליך להוריד את הבוכנה לתוך האמבט בזווית קלה ולאחר מכן למלא את האמבט בכמה סנטימטרים של מים. כוס הבוכנה צריכה להתאים בדיוק מעל חור הניקוז וליצור אטימה סגורה.

השתמש בשתי הידיים כדי להחזיק את הידית ולהזיז את הבוכנה למעלה ולמטה – בקפדנות מספיק כדי להזיז דברים, אבל עדיין עדין מספיק כדי למנוע שבירת האיטום. חזור על פעולה זו למשך כ-30 שניות לפני הסרת הבוכנה. אם, כאשר אתה משתמש בבוכנה, אתה שם לב ששום דבר לא משתנה, ודא שיש לך מספיק מים לפני שאתה מוותר.

ניקוז פתח

שימוש במקדח ניקוז (לפעמים נקרא נחשי צינור חשמלי) על גיגית יכול להיות דרך יעילה להגיע רחוק לתוך הצינורות שלך ולהסיר ביעילות סתימות רבות. עם זאת, למרות שייתכן שבבעלותך אחד, אתה צריך לדעת איך להשתמש בו כראוי כדי להבטיח שלא תיצור או תגביר נזק לצינורות שלך בזמן שאתה מנסה לתקן את הניקוז האיטי שלך. אם אין ברשותך נחש צינור חשמלי, אלה זמינים לעתים קרובות להשכרה לטווח קצר בחנות לחומרי בניין המקומית שלך.

כיצד לטפל בניקוז איטי בביתך

אם הבית שלך עדיין חווה ניקוז איטי לאחר שניסית כמה מהשיטות לעיל – או אם יש לך שירותים וכיור שגם מתנקזים לאט – זה עשוי להיות אינדיקציה למצב חמור יותר מאשר צנרת סתום פשוטה.

זה יכול להיות סימן לקו ביוב שבור, שידרוש עזרה של אינסטלטור מקצועי בסקרמנטו, כמו ניקוז וביוב אקספרס. קווי ביוב שבורים יכולים להיגרם על ידי שורשי עצים הצומחים לתוך הצינורות שלך, מה שיכול לחסום את זרימת המים וגם לגרום לפסולת אחרת לסתום את צינורות הביוב שלך.

אנו מתמחים בתיקון והחלפת קו ביוב ללא תעלה, שיטה פחות פולשנית משיטות חפירה מסורתיות.

רבים מהבתים בסקרמנטו הם בני יותר מ-100 שנים, ולמרות שקווי הביוב שלהם אולי לא כל כך ישנים, אדמה משתנה, בלאי ותחזוקה לקויה יכולים לגבות את המחיר שלהם. צינורות אלה, שנבנו מחימר, ברזל יצוק, אורנג'בורג או PVC, נועדו להחזיק מעמד שנים רבות, אבל שום דבר לא מחזיק מעמד לנצח.

אם המאמץ הטוב ביותר שלך לפנות את הניקוז האיטי בביתך לא הצליח, צור קשר עם Express Sewer & Drain ונוכל לעזור לנקות את הצינורות שלך כדי שהמים יזרמו שוב בחופשיות. צרו קשר עוד היום לצרכי האינסטלציה הביתיים שלכם.

מבצעים וקופונים עבור סקרמנטו אינסטלציה אקספרס ביוב וניקוז



שירותי אינסטלציה

התקשרו היום 03-372-7050

About theelman

Check Also

תנאי אינסטלציה ותנאי תיקון ללא תעלה מוסברים

למרות שנוכל להמשיך ימים שלמים ולהגדיר כל כלי אינסטלציה, מתקן ותרגול בחוץ, ריכזנו את המידע …

דילוג לתוכן