איזה גודל של דוד מים ללא מיכל אתה צריך לבית או לעסק שלך

מה לשקול למציאת דוד מים ללא מיכל בגודל הנכון

מחממי מים ללא מיכל הם דרך מצוינת לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך, והם הופכים פופולריים יותר ויותר מדי יום. אבל עם כל כך הרבה גדלים ודגמים שונים, זה יכול להיות קשה לקבוע איזה מהם מתאים לך.

ב-Express Sewer & Drain, אנחנו יכולים לעזור לך להבין באיזה גודל דוד מים ללא מיכל אתה צריך עבור הבית או העסק שלך. זה גם עוזר להבין את היתרונות של שימוש במחמם מים ללא מיכל, וכמה מהגורמים שעליך לקחת בחשבון בעת ​​ביצוע הרכישה.

מה לשקול למציאת דוד מים ללא מיכל בגודל הנכון

הגודל של דוד המים ללא מיכל ייקבע על ידי מספר גורמים, כולל מספר חדרי האמבטיה שלך בית או עסקים, מספר האנשים שגרים שם והאקלים בו אתה חי. תצטרך גם לשקול את שיא הביקוש למים חמים, שהיא הכמות המקסימלית של מים חמים שתצטרך בכל זמן נתון.

לדוגמה, אם יש לך משפחה גדולה וכולם מתקלחים בו זמנית, שיא הביקוש למים חמים שלך יהיה גבוה יותר מאשר אם יש לך רק אדם אחד או שניים במשק הבית שלך.

מספר חדרי רחצה

מספר חדרי האמבטיה בבית שלך הוא אולי הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת ​​קביעת הגודל של דוד מים ללא מיכל שאתה צריך. הסיבה לכך היא שלכל חדר רחצה יהיו אביזרים משלו, כגון מקלחת, כיור ושירותים. אם יש לך מספר חדרי אמבטיה, תצטרך להוסיף את קצב הזרימה של כל המתקנים כדי לקבוע את שיא הביקוש שלך למים חמים. לדוגמה, אם יש לך שני חדרי אמבטיה, כל אחד עם מקלחת וכיור, שיא הביקוש שלך למים חמים יהיה 4.5 ליטר לדקה (GPM).

חדר רחצה

מספר אנשים

מספר האנשים במשק הבית שלך ישחק גם תפקיד בקביעת הגודל שלך דוד מים ללא מיכל. אם אתם מחפשים תנורי חימום ללא מיכל לעסק שלכם, קחו בחשבון את מספר האנשים שעובדים שם או שמשתמשים במתקנים שלכם אם יש לכם שירותים ציבוריים.

הסיבה לכך היא שככל שיש לך יותר אנשים, כך גדל הסיכוי שמספר מתקנים יהיו בשימוש בו-זמנית. אם יש לך משפחה גדולה, תצטרך לשקול את קצב הזרימה של כל המתקנים בבית שלך כדי לקבוע את שיא הביקוש למים חמים.

אַקלִים

האקלים שאתה חי בו יכול להשפיע גם על גודל דוד המים שלך ללא מיכל. הסיבה לכך היא שאקלים חם יותר ידרוש יותר מים חמים מאקלים קריר יותר. אם אתה חי באקלים הנוטה לטמפרטורות קפואות, תצטרך דוד מים גדול יותר ללא מיכל כדי למנוע מהצינורות שלך לקפוא.

עליה בטמפרטורות

עליית הטמפרטורה היא ההפרש בין טמפרטורת המים הקרים הנכנסים לטמפרטורת המים הרצויה. ככל שעליית הטמפרטורה גבוהה יותר, כך תזדקק ליותר מים חמים, ודוד המים החמים שלך ללא מיכל יצטרך להיות גדול יותר. לדוגמה, אם טמפרטורת המים הנכנסים שלך היא 70 מעלות פרנהייט ואתה צריך שהמים החמים שלך יהיו 120 מעלות פרנהייט, עליית הטמפרטורה שלך תהיה 50 מעלות.

קצב זרימה

קצב הזרימה הוא כמות המים שזורמת דרך המתקנים שלך בדקה וכמה מים תצטרך בכל זמן נתון. ככל שקצב הזרימה גבוה יותר, כך תזדקק ליותר מים חמים, ותחמם המים ללא מיכל צריך להיות גדול יותר. לדוגמה, אם יש לך מקלחת עם קצב זרימה של 2.5 ליטר לדקה (GPM), מחמם המים ללא מיכל שלך יצטרך להיות מסוגל לחמם 4.5 ליטר מים לדקה כדי לעמוד בדרישת שיא המים החמים שלך.

כיצד לחשב את גודל דוד המים ללא מיכל שאתה צריך עבור הבית והעסק שלך

כדי לחשב את הגודל של דוד המים ללא מיכל שאתה צריך, התחל על ידי הכפלת מספר חדרי האמבטיה בבית או בעסק שלך ב-3. זה ייתן לך את קצב הזרימה של גלונים לדקה (GPM) שאתה צריך. לאחר מכן, הכפל את ה-GPM ב-60 כדי לקבל את קצב הזרימה המקסימלי בשעה. לבסוף, חלק את המספר הזה ב-1000 כדי לקבל את הקילווואט המקסימלי (kW) הנדרש.

דוד מים ללא מיכל

לדוגמה, אם יש לך בית עם שלושה חדרי שינה עם שני חדרי רחצה, תצטרך דוד מים ללא מיכל שיכול להתמודד עם 9 GPM. הסיבה לכך היא 3 x 3 = 9. אז תצטרך יחידה בעלת קצב זרימה מקסימלי של לפחות 9 GPM.

ברגע שיש לך את ה-GPM, תוכל לקבוע איזה גודל של דוד מים ללא מיכל אתה צריך על ידי בדיקת קצב הזרימה במפרטי הדגם. רוב הדגמים יפרטו את קצב הזרימה המקסימלי שלהם ב-GPM. לדוגמה, למחמם מים ללא מיכל Rinnai RL94iN יש קצב זרימה מקסימלי של 9.8 GPM.

מבצעים וקופונים עבור סקרמנטו אינסטלציה אקספרס ביוב וניקוז



שירותי אינסטלציה

התקשרו היום 03-372-7050

About theelman

Check Also

מה שאתה צריך לדעת

מערכות צינור אורנגבורג, שפותחו בעיקר באורנג'בורג, ניו יורק עד שנות ה-70, היו צינורות הביוב הנפוצים …

דילוג לתוכן